loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 377 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

PerfectClock.v4.5.2.32

اگر از ساعت ساده ویندوز خود خسته شده اید یا این که این ساعت بسیار کوچک است و نمی تواند به زمان بندی کارهای شما کمک کند ما نرم افزار Perfect Clock را به شما پیشنهاد می دهیم.ابزاری بسیار کم حجم با پوسته هایی متعدد و متفاوت که به آن ها که زمان برایشان مهم است کمک شایانی می نماید. این نرم افزار نوعی ابزار زیبایی هم محسوب می شود . چراکه مانند یک ساعت دیواری زیبا می تواند به روی دیوار دسکتاپ کاربران نصب شود.این ساعت ها به سادگی قابل تغییر و همچنین شخصی سازی می باشند. یعنی کاربر می تواند با سلیقه ی خود ساعت ها را نیز تزئین نماید. البته در کنار این ساعت ها می توان تاریخ سیستم را هم به نمایش گذاشت. همراه ساعت محافظ صفحه ی زیبایی نیز بر روی سیستم کاربران نصب شده تا بازهم اهمیت زمان مشخص گردد. زنگی هم برای خبر دادن زمان در نرم افزار قرار داده شده است.Perfect Clock  به سادگی با ساعت سیستم و مکانی که رایانه در آن قرار دارد مطابقت پیدا می کند.

ADMIN بازدید : 365 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود تم Merry Christmas 2013 Theme v1.0

دانلود تم کریسمس Merry Christmas 2013 Theme v1.0 برای ویندوز 7

Merry Christmas 2013 Theme v1.0 نام تم بسیار زیبا و جذاب کریسمس می باشد که با نصب آن می توانید محیطی زیبا در دسکتاپ خود تجربه کنید ، این تم دارای پس زمینه های متحرک بسیار زیبا و همچنین اسکرین سیور اختصاصی نیز می باشد که امیدواریم از آنها لذت ببرید



ADMIN بازدید : 353 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)
دسکتاپ کامپیوتر شما را به یک دسکتاپ سه بعدی و یک محیط کاری واقعی تبدیل می کند. شما آیکون ها و فایلهای روی دسکتاپ را همانند میزکاری خود به صورت دلخواه مرتب می کنید. همچنین می توانید تمامی جزئیات را مطابق میل خودتان تنظیم کنید. با وجود اینکه از یک محیط ۳D و جذاب بجای دسکتاپ عادی خود استفاده می کنید، هیچگونه کندی در روند اجرای سیستم نیز احساس نخواهید کرد.

دسکتاپ سه بعدی Real Desktop


ADMIN بازدید : 388 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود Mirillis Action! 1.11.0 نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش و محیط بازی ها
Mirillis Action! یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه فیلمبرداری و عکسبرداری از صفحه نمایش و محیط بازی ها می باشد که شما می توانید از سایت 20 دریافت کنید. شما با استفاده از این نرم افزار بصورت حرفه ای می توانید تمامی فعالیت هایی را که در محیط ویندوز انجام می دهید را بصورت فیلم و یا عکس در آورید. این برنامه می تواند در زمینه ساخت فیلم های آموزشی بسیار حرفه ای عمل کند و خود برنامه بصورت شفاف شروع به فعالیت می کند و با بالاترین کیفیت ویدیوهای مورد نظر را برای شما ذخیره می کند. همچنین شما می توانید به آسانی از محیط بازی ها با کیفیت خارق العاده و HD فیلمبرداری کنید و یا عکس بگیرید. البته این نرم افزار قادر است تا تمامی صداهای موجود را نیز برای شما ضبط کند و حتی می توانید از محیط ویکم نیز فیلمبرداری کنید. این نرم افزار قادر است تا تمامی صداهایی که از طریق میکروفن , صدای بازی ها , موسیقی و غیره را با فرمت M4A و ویدیوهای رکورد شده را با کیفیت 480p ذخیره سازی کند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان آپلود ویدیوها و تصاویر از طریق برنامه بر روی سرویس های اجتماعی و اشتراک گذاری مانند یوتیوب و فیس بوک می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

..
ADMIN بازدید : 388 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)
دانلود والپیپرهای زیبا و متنوع - Beautiful Mix HD Wallpaper 18
این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.


ADMIN بازدید : 399 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود Animated Wallpaper Maker v3.0.4 نرم افزار ساخت والپیپر های متحرک برای صفحه دسکتاپ
در پست امروز وبسایت20-20،نرم افزاری برای ساخت والپیپر های متحرک و انیمیشنی برای صفحه دسکتاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Animated Wallpaper Maker نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت تصاویر متحرک می باشد.والپیپر های متحرک ساخه شده در این نرم افزار در کیفیت عالی می باشند و می توانید آن ها را بر خلاف سایر تصاویر انیمیشنی در صفحه دسکتاپ خود به عنوان والپیپر قرار دهید.این نرم افزار دارای افکت های مختلف تصویری برای جان بخشی به تصاویر و زیبا جلوه دادن آنها است.با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های متحرکی مانند بارش باران، رعد و برق، درخشندگی نور خورشید، جزر و مد دریا و ... را بر روی تصاویر خود اعمال کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ADMIN بازدید : 427 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Traffic Screensaver v4.15 - اسکرین سیور ترافیک
Traffic Screensaver را می توان به عنوان اولین اسکرین سیوری نام برد که مجموعه بی نظیری از قطارهای مسافربری و باربری، کامیون های مختلف، اتوبوس های درون شهری و مسافرتی و همچنین هواپیماها و کشتی ها را به همراه بک گراندهای زیبایی که شامل مناظر فوق العاده ای از مسیرهای عبور آن ها (مانند ریل های قطار) می باشد را در پایگاه داده خود جمع آوری نموده تا با ارائه زیباترین ترکیب ها از آن ها در صفحه مانیتور شما عبور آن ها را نمایش دهد. این محافظ صفحه در دو حالت عبور انواع وسایل نقلیه را به شما نشان خواهد داد که یکی در بک گراندی با رنگ ساده تنها عبور وسایل نقلیه را نمایش می دهد و دیگری مناظر زیبا و شبیه سازی شده ای از عبور این وسایل در دنیای واقعی را بازسازی خواهد نمود.

ADMIN بازدید : 391 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود تم H.Ednom Theme

دانلود تم بسیار زیبا و جدید H.Ednom Theme برای ویندوز 7

امروز در سایت پی سی دی تم بسیار زیبا و جدید H.Ednom Theme را برای ویندوز 7 قرار داده ایم که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و شما هم اکنون می توانید آن را از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید که امید است از آن لذت ببرید

ADMIN بازدید : 361 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار True Launch Bar v5.6

تغییر Quick Launcher ویندوز با نرم افزار True Launch Bar v5.6

True Launch Bar جایگزینی مناسب برای Quick Launch bar استاندارد ویندوز می باشد. تمامی عملکردهای Quick Launch bar در این نرم افزار نیز وجود دارند. هر چند True Launch Bar کاملا با Quick Launch bar سازگار است زیرا از پوشه ای مشابه برای میانبرها استفاده می کند. این نرم افزار به شما امکان ترکیب میانبرها در داخل یک گروه را به شما می دهد. این قابلیت مانند یک منوی popup است که امکان مدیریت میانبرها و ذخیره فضای کاری دسکتاپ را برای شما فراهم می کند. با استفاده از True Launch Bar می توانید بسیار سریعتر به نرم افزارها دسترسی داشته باشید.

امکانات :
-    سازگار با Quick Launch استاندارد
-    گروه بندی لینک ها در منوهای Popup
-    پشتیبانی کامل از استایل های ویندوز XP
-    سازگار با ویندوز 7
-    افکت های Aero Glass برای ویندوزهای Vista و 7
-    جداکننده های توسعه یافته
-    پوشه های مجازی
-    پشتیبانی از Drag & Drop
-    اجرای میانبرها بدون کلیک
-    پشتیبانی از پوسته
-    جا به جایی سریع تولبار
-    دکمه های اخیر
-    نمایش بند انگشتی
-    مدیریت Hot Key ها
-    تولبار تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی
-    پشتیبانی از تصاویر PNG به عنوان آیکون
-    تولبارهای بازپخش
-    قالب های منو
-    تغییر دستورات پیش فرض
-    دستکاری دکمه ها و آیتم های منو
-    قابلیت دستکاری رنگ ها
-    و ...

ADMIN بازدید : 389 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

XUS Desktop 1.8.77 مرتب سازی ایکون های دسکتاپ با XUS Desktop 1.8.77

.
آیا از به هم ریختگی و ازدیاد آیکون های روی دسکتاپ کامپیوتر خود کلافه شده اید؟ اگر در فکر زیبا سازی و مرتب کردن دسکتاپ خود هستید، استفاده از نرم افزار XUS Desktop به شما پیشنهاد می شود. این نرم افزار بسیار ساده و در عین حال توانمند است که با استفاده از  آن دیگر هیچ به هم ریختگی روی دسکتاپ کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ شما نخواهد بود. با XUS Desktop شما می توانید به آسانی همه ی آیکون های میانبر موجود روی دسکتاپ خود را سازماندهی کرده و به دسکتاپ خود زیبایی خاصی ببخشید.
کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان است و به هر آیکون فضای بسیار محدودی را تخصیص می دهد. حال  شما می توانید با خیال آسوده به راه اندازی برنامه های مختلف پرداخته و نگرانی از ایجاد آیکون های بیشتر بر روی دسکتاپ نداشته باشید. چون با نصب این نرم افزار شما می توانید به سرعت به آیکون مورد نظر خود بر روی دسکتاپ دست پیدا کنید.
ADMIN بازدید : 517 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Mayan Waterfall 3D Screensaver v1.0 Build 5 - اسکرین سیور آبشار زیبای مایان
Mayan Waterfall 3D Screensaver اسکرین سیور فوق العاده ای است که مناظر زیبایی از آبشاری واقع در یک جنگل مرموز و عجیب را بر روی صفحه مانیتور شما نمایش خواهد داد. صداهای طبیعی، دیدن مناظر وحشی طبیعت و دیدن باقیمانده های منطقه باستانی مایان می تواند بسیار دلنشین و لذت بخش باشد.
ADMIN بازدید : 588 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود CamPaper v3.96 - نرم افزار قراردادن تصویر وب کم برای والپیپر دسکتاپ
CamPaper ابزار کوچکی است که می توان به کمک آن تصاویر وب کم را دانلود نموده و به عنوان پس زمینه از آن استفاده نمود. کافی است وب کم های موجود را از لیست انتخاب کنید، تصویر مورد نظر به صورت اتوماتیک گرفته می شود و عکس پس زمینه ی شما به روز خواهد شد. بدین طریق میز کار شما  به صورت پنجره ای رو به جهان در می آید.
ADMIN بازدید : 716 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Bing Desktop v1.0.45.0 Beta - نرم افزار تغییر پس زمینه دسکتاپ در ویندوز سون

Bing Desktop نرم افزاری جالب و مفید برای افرادیست که خواهان تنوع بیشتر در صفحه نمایش کامپیوتر خود می باشند. این نرم افزار توسط مایکروسافت ارائه شده است تا به طور روزانه و خودکار پس زمینه دسکتاپ ویندوز 7 شما را با یکی از تصاویر شگفت انگیز موتور جستجوگر بینگ تغییر می دهد. علاوه بر این Bing Desktop امکانی را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به بازکردن مرورگر و تنها با استفاده از نواری که نرم افزار در اختیار شما قرار داده است قادر به جستجو در بینگ (bing) خواهید بود. در هنگام کار با Bing Desktop نوار جستجوی بینگ در دسکتاپ ویندوز شما به صورت مخفی (محو) وجود دارد و وقتی شما با موس به بالای تصویر بروید نمایش داده می شود که برای این منظور می توانید از کلید میانبر Windows + H نیز استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bing Desktop:
- تغییر تصویر پس زمینه بطور خودکار
- استفده از امکان جستجو در بینگ (bing)
- استفاده از کلید میانبر
- و ...
ADMIN بازدید : 580 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)
دانلود Windows 8 Transformation Pack v4.0 - نرم افزار تبدیل انواع ویندوز به ویندوز 8

Windows 8 Transformation Pack نرم افزار جالب و کاملی است که به کاربرانی که از انواع ویندوزهای دیگر (تقریباً تمام ویندوزها) مانند XP، ویستا و یا ویندوز سون استفاده می کنند، کمک می کند تا رابط کاربری ویندوز خود را به ویندوز جدید 8 تبدیل کنند و در ابزارها و پنجره های مختلف ویندوز از جمله بوت اسکرین، صفحه دسکتاپ، آیکون ها، تم، صداها و ... تغییرات قابل توجهی را ایجاد کنند. کار با این برنامه بسیار آسان بوده و حتی پس از نصب نیز شما می توانید تصمیم بگیرید در کدام گزینه های ویندوز تغییر ایجاد شود. در واقع می توان گفت Windows 8 Transformation Pack تجربه فوق العاده ای از کار با ویندوز 8 را به شما هدیه خواهد داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 8 Transformation Pack:
- فراهم نمودن تجربه کار با ویندوز 8
- تغییر اکثر قسمت های ویندوز به ویندوز 8
- تغییر صفحه‌ی بوت، صفحه‌ی لاگین و خوشامدگویی، صفحه دسکتاپ و ...
- تغییر شکل آیکون ها و نوار ابزار
- تغییر صداهای ویندوز
- پشتیبانی از اکثر ویندوزها مانند Windows XP، 2003، Vista، 7
- امکان تغیییر دادن گزینه ها پس از نصب برنامه
- و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 313
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,667
  • بازدید ماه : 9,725
  • بازدید سال : 56,969
  • بازدید کلی : 1,157,464
  • تبلیغات سمت چپ