loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 390 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award)‏ نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.

.

| به همراه دانلود مراسم Arrival Special به صورت جداگانه |

.

Golden-Globe-Awards



ADMIN بازدید : 433 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

این بار سایت بزرگ 20دانلود بنا به درخواست مکرر بسیاری از کاربران مراسم اهدای توپ طلایی فیفا را در سایت قرار داده ایم. اگر از علاقه مندان به دنیای فوتبال باشید، حتما اطلاع دارید که مراسم انتخاب بهترین های فوتبال سال ۲۰۱۲ جهان ۷ ژانویه ۲۰۱۳  در مقر فیفا و در شهر زوریخ برگزار شد و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا برای چهارمین بار عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را از آن خود کرد و توپ طلا را به دست آورد.مسی که در سال ۲۰۱۲ در مجموع ۹۱ گل به ثمر رسانده از بازیکنانی مثل زین‌الدین زیدان و رونالدو برزیلی که هر کدام سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پیشی گرفت.مسی برای کسب این عنوان با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید و آندرس اینیستا هافبک بارسلونا به رقابت پرداخت..در بخش بهترین مربی فوتبال، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با کسب اکثریت آرا این عنوان را بدست آورد.دل بوسکه در این بخش با جوزپه گواردیولا و ژوزه مورینیو رقابت داشت.افتخار داریم این مراسم با شکوه را با کیفیت فوق العاده به همه شما کاربران عزیز تقدیم نماییم.

.

|مراسم اهدای توپ طالیی فیفا ۱٫۷٫۲۰۱۳  با کیفیت HD 720p|

|بنابه درخواست کاربران ، مراسم از شبکه EuroSport HD می باشد|

.


ADMIN بازدید : 366 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)
cristiano ronaldo 480 running away from a defender in real madrid 2012 دانلود بازی رئال مادرید و والنسیا جام حذفی+خلاصه

Real Madrid vs Valencia

تیم رئال مادرید سه شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا با نتیجه دو بر صفر،میهمانش والنسیا را شکست داد تا به کاهش فاصله خود با بارسلونا در لالیگا امیدوار شود.مادریدی ها که از بازی خوب والنسیا آگاه بودند،از دقیقه نخست بازی سعی در فشار بر دروازه حریف داشتند و کریستیانو رونالدو نخستین بازیکنی بود که در همان دقیقه نخست،روی یک ضربه خطا،دروازه والنسیا را تهدید کرد.در دقیقه ۳۷ دیدار رئال مادرید در یک ضد حمله سریع توسط کریم بنزما نخستین گل را به ثمر رساند.والنسیا در این نیمه بسیار بهتر ظاهر شد و دروازه رئال مادرید را بارها تهدید کرد در حالی که رئال مادرید منتظر می ماند تا در ضد حمله ها، والنسیا را غافلگیر کند.کم شانسی والنسیا تا حدی بود که در دقیقه ۷۳ هنگام هجوم بازیکنان رئال مادرید به دروازه آنها،گواردادو مدافع والنسیا،توپ را وارد دروازه خودی کرد و یک گل را به مادریدی ها هدیه داد.


ADMIN بازدید : 317 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
103 دانلود مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال سال 2012

FIFA Ballon D’or 2012 Gala

در این مطلب هم برای کاربران محترم مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال سال ۲۰۱۲ را آماده کرده ایم.این مراسم زیبا امشب در شهر زوریخ سوئیس برگزار گردید که برای چهارمین بار لیونل مسی اعجوبه فوتبال دنیا بهترین بازیکن سال شناخته شد.با پایان مراسم انتخاب برترین‌های جهان و انتخاب لیونل مسی به عنوان برترین فوتبالیست سال ۲۰۱۲ مراسم برترین های فوتبال جهان در این سال به پایان رسید گزارش کامل از مراسم گالا ۲۰۱۲که این جوایز به شرح زیر است:
مرد سال فوتبال جهان: ‌لیونل مسی (تیم ملی آرژانتین، باشگاه بارسلونا)
زن سال فوتبال جهان: آبی وامباک(تیم ملی آمریکا)
زیباترین گل سال: میروسلاو استوچ (فنرباغچه)
بهترین مربی مرد سال: ویسنته دل‌بوسکه (تیم ملی اسپانیا)
بهترین مربی زن سال: پیا ساند هاگه (سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا)
تیم سال: ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، جرارد پیکه، مارسلو، دنی آلوس، ژاوی، ژابی آلونسو، آندرس اینیستا، کریستیانو رونالدو، رادامل فالکائو و لیونل مسی
جایزه ریاست فیفا: فرانتس بکن باوئر(آلمان)
جایزه بازی جوانمردانه: فدراسیون فوتبال ازبکستان



ADMIN بازدید : 1003 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
Iranian National Team1 دانلود بازیهای ایران در جام جهانی 2006

جام جهانی ۲۰۰۶

در این مطلب هم سه بازی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ را برای دوستان عزیز بروی سایت قرار داده ایم.درآن جام ایران با تیمهای مکزیک,پرتغال و آنگولا همگروه بود.امیدواریم رضایت خاطر عزیزان را فراهم آورده باشیم.


ADMIN بازدید : 334 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مستند فوق العاده جذاب  سریع ترین - Fastest

نام : مستند سریع ترین Fastest
ژانر : مستند
کیفیت : DVDRip
فرمت : mkv
رزولیشن :1280×720
تاریخ انتشار : 2011
مدت زمان :  01:50:57 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد

خلاصه داستان : سفری کوتاه در سال های 2010 و 2011 به دور دنیا با گویندگی اوان مک گرگور، مستند “سریعترین” واقعیت هیجان انگیز و نفس گیر مسابقات جهانی موتور جی پی را که نقطه عطفی در مسابقات قهرمانی دنیا است به تصویر می کشد. به همراه والنتینو روسی که ملیت ایتالیایی دارد و به دنبال دهمین عنوان قهرمانی خود به یکی از سخت ترین چالش های سابقه خود وارد می شود: محصول تعدادی از با استعداد ترین حریفان جوان، یک فشار محکم بر روی پدال ترمز در این پیست خانگی و یک بازگشت بی نظیر به مسابقاتن پس از 40 روز. مواجه شدن با وظیفه ای تاریخی با رقیبی به نام جورگ لورنزو که عنوان قهرمانی 2010 را در اختیار دارد، روسی با یکی از چالشی ترین سال های دوران قهرمانی خود مواجه است و دیگر رقبای او از خود می پرسند: چه کسی سریعترین موتور سوار حال حاظر دنیاست؟ شما می توانید این مستند را به طور رایگان از سایت 20 دریافت کنید.


ADMIN بازدید : 291 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

نام مستند : DC – How We Invented the World

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴*۴۳ دقیقه

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مجموعه مستندی چهار قسمتی تحت عنوان چگونگی پیدایش اختراعات جهان توسط انسان را برای شما آماده کرده ایم.این مستند از تولیدات شبکه Discovery Channel می باشد و به تاثیرات چهار اختراع بزرگ انسان یعنی ؛ گوشی های تلفن همراه ، آسمان خراش ها ، هواپیماها و خودرو ها بر جهان هستی می پردازد که دنیای مارا دچار چه دگرگونی شگرفی کرده اند.اختراعاتی که تاثیر زیادی بر شکل زندگی امروزی ما گذاشته اند.گفتنیست این اختراعات به یک باره به دست نیامده است بلکه بهره وری بهینه از زنجیره ای از اکتشافات و دست آوردهای انسان های مختلف در کنار یکدیگر منجر به پیدایش این اختراعات شده است.برای نمونه اگر نگاهی به اختراع خودرو داشته باشیم :هنری فورد با ایجاد خط تولید خودروهای ارزان قیمت ، جان بوید دانلوپ با اختراع چرخ های بادی و ویلیام برتون با استخراج بنزین از نفت هر یک سهمی جداگانه در اختراع خودرو دارند.این مجموعه را در ادامه مطلب می توانید در چهار قسمت جداگانه دانلود کنید.امیدواریم از این مجموعه مستند زیبا لذت ببرید.


ADMIN بازدید : 354 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)


 

مجموعه آموزش بهتر بسکتبال بازی کنیم.

(برای کلیه سطوح از مبتدی تا پیشرفته)

(بخش ویژه 20ir )

 

هنگامی که یک بازیکن یا مربی بسکتبال، حتی برای تفریح هم بسکتبال بازی می کنند، دوست دارند که بازی روان و قابل قبولی را ازخود ارادئه دهند. شما هنگام بازی تمام هوش و حواس خود را درگیر بازی می کنید و این انتظار را دارید که همانند یک بسکتبالیست حرفه ای بازی کنید.

اصلا مهم نیست که در چه سطحی از حرفه ای گری و یا توان فیزیکی برای این ورزش هستید، این مجموعه شما را یاری می کند تا اگر حرفه ای نیستید، حرفه ای شوید و اگر حرفه ای هستید، به یک سوپر پلیر تبدیل شوید.

با صرف اندکی زمان و اندکی تمرین، این مجموعه شما را در راه موفقیت و لذت از ورزش جذاب بسکتبال یاری می نماید.

محتوای آموزشی این مجموعه به ترتیب از دفاع شروع می کند، حمله را آموزش می دهد و سپس موقعیت سازی را به شما آموزش می دهد. سپس به تکنیک هایی می پردازد که به شما کمک میکند تعداد گل های بیشتری را به ثمر برسانید، چرا که یک بازیکن خوب در هر شرایطی قادر به دریافت امتیاز است.



ADMIN بازدید : 324 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Mel Bay Tommy Emmanuel Labor فیلم آموزشی نواختن گیتار از مل بی
| 3 ساعت فیلم آموزشی نواختن گیتار Emmanuel Labor |
| همراه با لینک کمکی RapidShare |
در پست امروز میهن دانلود قصد داریم فیلم آموزشی گیتار Mel Bay Tommy Emmanuel Labor را برای کاربران عزیز معرفی نماییم . سرانجام آنچه دنیای گیتار منتظر آن بود منتشر شد. آموزش اختصاصی از Tommy Emanuel از حرفه ای ترین گیتاریست های جهان که قطعا مورد پسند همگان قرار خواهد گرفت . در این مجوعه نواختن سولو ( Solo ) همراه با تصاویر مشاهده خواهید کرد .
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
ADMIN بازدید : 375 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود ParaNorman 2012 - انیمیشن پارانورمن

| کاور اختصاصی 20ir |

ژانر : انیمیشن | ماجرایی | خانوادگی

کیفیت : BluRay 720p
فرمت : mkv
انکودر : Demitos@Ganool
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز : 7.4 از 10
خلاصه داستان :
در شهر Blithe Hollow پسر عجیبی به نام Norman Babcock زندگی می کرد که او می توانست با مردگان گفتگو کند.. ولی هیچ کس این توانایی او را باور نداشت به جز دوستش Neil . یک روز عموی نورمن به او گفت که باید شهر را که چندین قرن پیش توسط جادوگری نفرین شده بود نجات دهد.. نورمن در این باره تصمیم گرفت ...
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ADMIN بازدید : 498 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 دانلود تمامی قسمتهای سریال دزد و پلیس

نام سریال : دزد و پلیس

کارگردان : سعید آقا خانی

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین

خلاصه و توضیحات: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر میکند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمیدارد…!

 


ADMIN بازدید : 554 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

Happy Feet Two (2011) BDRip 720/1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۳ کیفیت متفاوت می باشد|

| به همراه دانلود نسخه Bluray 1080p با حجم ۴ گیگابایت |

| نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p به زودی … |

 

hayoola دانلود دوبله فارسی انیمیشن هیولاها علیه بیگانگان Monsters vs Aliens

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

حجم: ۴٫۱ / ۰٫۷ گیگایت

کیفیت: BDRip 720p / Bluray 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان:یک شهاب سنگ حاوی مواد آلوده و روغنی از فضا به طور غیر منتظره ای با دختری به نام سوزان برخورد می کند و یکباره قد وی به طور اسرار آمیزی به ۱۵ متر می رسد و او با دوستانی عجیب و غریب (هیولا) آشنا می شود که با یکدیگر برای نجات زمین تلاش می کنند …

 دانلود قسمت 7 سریال دزد و پلیس


ADMIN بازدید : 1213 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)


دانلود سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم – قسمت دهم –  ۱۰

دانلود رایگان قسمت ۱۰ سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم _۱۰ Serial dozd va police

سریال دزد و پلیس : قسمت۱۰ – دهمین قسمت

سریال دزد و پلیس – آبان ماه ۹۱

ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر می‌کند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمی‌دارد…!

خلاصه:
بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی،
رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین
تاریخ پخش:۴ آبان ماه ۹۱

 دانلود قسمت 7 سریال دزد و پلیس

ADMIN بازدید : 1117 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم – قسمت هشتم و نهم – ۸ و ۹

دانلود رایگان قسمت ۸ و ۹ سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم _ ۸ و ۹ Serial dozd va police

سریال دزد و پلیس : قسمت ۸ و ۹ – هشتم و نهمین قسمت

سریال دزد و پلیس – آبان ماه ۹۱

 دانلود قسمت 7 سریال دزد و پلیس

ADMIN بازدید : 292 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 دانلود قسمت 7 سریال دزد و پلیس

نام سریال : دزد و پلیس

کارگردان : سعید آقا خانی

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین

خلاصه و توضیحات: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر میکند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمیدارد…!

 دانلود قسمت 7 سریال دزد و پلیس
  دانلود قسمت 7 سریال دزد و پلیس دانلود قسمت 7 سریال دزد و پلیس

 دانلود قسمت 7 سریال دزد و پلیس

ADMIN بازدید : 331 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (1)

 دانلود قسمت 5 و 6 سریال دزد و پلیس

نام سریال : دزد و پلیس

کارگردان : سعید آقا خانی

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین

خلاصه و توضیحات: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر میکند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمیدارد…!

 دانلود قسمت 5 و 6 سریال دزد و پلیس
  دانلود قسمت 5 و 6 سریال دزد و پلیس
 دانلود قسمت 5 و 6 سریال دزد و پلیس


ADMIN بازدید : 475 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

قسمت ۰۵ اضافه شد

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین و …

کارگردان: سید سعید آقاخانی

خلاصه: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر می‌کند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمی‌دارد…!


ADMIN بازدید : 404 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

|دانلود قسمت چهارم سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم|

 دانلود قسمت 4 سریال دزد و پلیس

نام سریال : دزد و پلیس

کارگردان : سعید آقا خانی

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین

خلاصه و توضیحات: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر میکند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمیدارد…!

 دانلود قسمت 4 سریال دزد و پلیس
 



ADMIN بازدید : 332 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

|دانلود قسمت سوم سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم|

 دانلود قسمت 3 سریال دزد و پلیس

نام سریال : دزد و پلیس

کارگردان : سعید آقا خانی

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین

خلاصه و توضیحات: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر میکند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمیدارد…!

 دانلود قسمت 3 سریال دزد و پلیس


ADMIN بازدید : 491 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (1)

|دانلود قسمت دوم سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم|

 دانلود قسمت 2 سریال دزد و پلیس

نام سریال : دزد و پلیس

کارگردان : سعید آقا خانی

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین

خلاصه و توضیحات: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر میکند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمیدارد…!

.


ADMIN بازدید : 466 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

|دانلود قسمت اول سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم|

 دانلود قسمت اول سریال دزد و پلیس

نام سریال : دزد و پلیس

کارگردان : سعید آقا خانی

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین

خلاصه و توضیحات: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر میکند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمیدارد…!

.


ADMIN بازدید : 383 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود NG Supercar Porsche 2012 مستند پورشه
| مستندی از Porsche iconic 911 محصول 2012 شبکه National Geographic با دو کیفیت HD & XviD  |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

| با دو کیفیت مختلف برای سلیقه های مختلف |

برای علاقه مندان به اتومبیل های بسیار پیشرفته و مدرن دنیا ، مستندی آماده کرده ایم.این مستند در مورد اتومبیل پورشه و از سری مستند های  Supercar شبکه National Geographic می باشد که در هر آنچه در مورد پورشه iconic 911 لازم باشد به شما معرفی خواهد کرد.
پورشه ۹۱۱ یک خودروی اسپرت محصول شرکت پورشه آلمان است. این خودرو دارای طراحی شناخته شده می‌باشد و موتور آن در عقب خودرو قرار می گیرد. از زمان معرفی آن در سال ۱۹۶۳، این خودرو به طور مداوم مورد توسعه و تغییر قرار گرفته است ولی طراحی اولیه آن دست نخورده باقی مانده است.
در نظرسنجی بین‌المللی سال ۱۹۹۹ برای جایزهٔ خودروی سده، ۹۱۱ پنجم شد و تنها خودرویی در ۵ خودروی اول بود که همچنان تولید می شد. این خودرو از قدیمی‌ترین خودروهای اسپرتی است که هنوز در حال تولید است.

برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ADMIN بازدید : 398 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

|تا قسمت ۲۷ اضافه شد|

دانلود سری جدید خانه اجاره ای با لینک مستقیم

قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.


ADMIN بازدید : 353 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Merry Madagascar 2009 HD انیمیشن ماداگاسکار مبارک دوبله فارسی
| انیمیشن ( ماداگاسکار مبارک ) محصول 2009 به صورت دوبله فارسی |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

| به همراه پیش نمایش از انیمیشن Madagascar 3: Europe's Most Wanted 2012 به صورت دوبله فارسی که به زودی دوبله خواهد شد |

| HD 720p Farsi -  دوبله فارسی موزیک های انیمیشن-  برای اولین بار در ایران و وبسایت های ایرانی |


ژانر: انیمیشن
کیفیت: HD 720p mkv
سال انتشار: 2009
کارگردان: دیوید سورن "David Soren"
ستارگان:
Ben Stiller-Chris Rock-David Schwimmer-Jada Pinkett Smith-Danny Jacobs-Cedric the Entertainer-Andy Richter-Tom McGrath-Chris Miller-Christopher Knights-Carl Reiner
انکودر: RESANEH.MD
زبان: پارسی
صدابردار و مدیر دوبلاژ: مجتبی ایزدی
مترجم: اسدالله جم


ADMIN بازدید : 333 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت هفتم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۷ Serial Khane ejareie

سریال خانه اجاره ای : قسمت  هفتم – ۷ – هفتمین قسمت

 شهریور ماه۹۱

 

بازیگران خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران:
محمد کاشانی,حمید رحیمی نادی,مهران غفوریان …

کارگردان: شاهد احمدلو
زمان پخش: شنبه – دوشنبه – چهارشنبه

تاریخ پخش: ۱۸ شهریورماه ۹۱

دانلود سری جدید سریال خانه اجاره ای – قسمت ۷

 سرور مدیافایر


ADMIN بازدید : 460 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت ششم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۶ Serial Khane ejareie

سریال خانه اجاره ای : قسمت  ششم – ۶ – ششمین قسمت

 شهریور ماه۹۱

 

بازیگران خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران:
محمد کاشانی,حمید رحیمی نادی,مهران غفوریان …

کارگردان: شاهد احمدلو
زمان پخش: شنبه – دوشنبه – چهارشنبه

تاریخ پخش: ۱۵ شهریورماه ۹۱


ADMIN بازدید : 371 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت پنجم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۵ Serial Khane ejareie

سریال خانه اجاره ای : قسمت  پنجم – ۵ – پنجمین قسمت

 شهریور ماه۹۱

 

بازیگران خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران:
محمد کاشانی,حمید رحیمی نادی,مهران غفوریان …

کارگردان: شاهد احمدلو
زمان پخش: شنبه – دوشنبه – چهارشنبه

تاریخ پخش: ۱۳ شهریورماه ۹۱


ADMIN بازدید : 568 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت چهارم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۴ Serial Khane ejareie

سریال خانه اجاره ای : قسمت  چهارم – ۴ – چهارمین قسمت

 شهریور ماه۹۱

 

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت چهارم “ – سری جدید

بازیگران خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران:
محمد کاشانی,حمید رحیمی نادی,مهران غفوریان …

کارگردان: شاهد احمدلو
زمان پخش: شنبه – دوشنبه – چهارشنبه

تاریخ پخش: ۱۱ شهریورماه ۹۱


ADMIN بازدید : 399 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت سوم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۳ Serial Khane ejareie

سریال خانه اجاره ای : قسمت سوم – ۳ – سومین قسمت

 شهریور ماه۹۱

 

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت سوم “ – سری جدید

بازیگران سریال  خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت سوم “ – سری جدید

زمان پخش : شهریور ماه ۱۳۹۱


ADMIN بازدید : 1164 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای

” قسمت دوم “ – سری جدید

 شهریور ماه۹۱

 

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت دوم “ – سری جدید

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.


ADMIN بازدید : 439 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود مستند تک تیرانداز: مرکز هدف Sniper: Inside The Crosshairs 2009

نام : تک تیرانداز: مرکز هدف Sniper: Inside The Crosshairs
ژانر : مستند
کیفیت : 720p – عالی و HDTV – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280 و  360×640
تاریخ انتشار : 2009
مدت زمان : 90 دقیقه
ناشر : History Channel
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
ADMIN بازدید : 341 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

 

Animals United (2011) BDRip 720/1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p به زودی … |

 

Animals United دانلود دوبله فارسي انيميشن پيمان حيوانات Animals United 2011

نام انیمیشن: Animals United – پیمان حیوانات

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم: ۶۴۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان این انیمیشن روایتگر اتحاد و همبستگی حیوانات است که به دلیل خرابکاری انسان ها ، رودخانه های سرشار از آب آن ها قطع شده است و آن ها برای یافتن آب دست به هرکاری می زنند . در این بین بیلی به کمک دوستانش سعی دارد تا همه چیز را به حالت عادی خود برگرداند و زندگی تمام حیوانات را نجات دهد که اتفاقات جالبی در این راه برای او اتفاق می افتد …


ADMIN بازدید : 384 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود UEFA Euro 2012 Germany vs Italy HD 720p مسابقه فوتبال آلمان و ایتالیا جام ملت های اروپا
|   مسابقه فوتبال جام ملت های اروپا- نیمه نهایی - آلمان و ایتالیا - 28.06.2012 با کیفیت HD 720p |

|  ضربات پنالتی + خلاصه بازی + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p   |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|پوشش کامل مسابقات یورو 2012 - پروژه ویژه میهن دانلود|

کاربران عزیز،پس از اتمام مسابقات یورو 2012 ، تمامی فایل های بازی های کامل از روی سرور حذف شده و فقط گل و خلاصه بازی ها قابلیت دانلود مستقیم خواهند داشت.لینک های کمکی حذف نخواهند شد

ديدار تيم‌هاي فوتبال آلمان و ايتاليا از مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي اروپا ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه ملي شهر ورشو با قضاوت استفان لانوي فرانسوي برگزار شد که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود ايتاليا به پايان رسيد.
به گزارش فارس، ژرمن‌ها در اين بازي با ترکيب متفاوتي نسبت به بازي با يونان به ميدان رفتند و ماريو گومز در خط حمله جايگزين ميروسلاو کلوزه شده بود. لوکاس پودولسکي در ترکيب ثابت قرار گرفته بود، شواين اشتايگر که حضورش در ابهام قرار داشت از ابتدا به ميدان رفت و حضور توني کروس بيش از پيش ترکيب آلمان را دستخوش تغيير کرده بود

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ADMIN بازدید : 394 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود انیمیشن Hulk Vs

ژانر : انیمیشن , ماجرایی , اکشن
سال انتشار: ۲۰۰۹
حجم: ۴۵۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 1080p | بسیار عالی

اسکرین شات : دارد
زیرنویس فارسی : دارد
لینک IMDB

خلاصه داستان : دو داستان برجسته از مارول (ضد قهرمان) و داستان باورنکرندی از هالک که پستانداران گوشتخوار دله برخورد میکند و داستان خدای که با نام ثور شناخته می شود که …


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,733
  • بازدید ماه : 9,791
  • بازدید سال : 57,035
  • بازدید کلی : 1,157,530
  • تبلیغات سمت چپ