loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 369 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (1)
به سادگی و تنها با چند کلیک ساده ، تصاویر کلاژ شما را آماده سازی می کند. این نرم افزار به آسانی و به صورت خودکار ، تصاویر کلاژ دلخواه شما را ایجاد می کند و آن ها را در فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, PNG, TGA, GIF ذخیره سازی می کند. تنها کافیست بر روی Generate Preview کلیک کنید ، حال شاهد ساخته شدن اتوماتیک کلاژها به کمک تصاویر داده شده هستید ، در این روش ، هیچ تنظیمات دستی دخیل نیست. امیدواریم لذت ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 


ADMIN بازدید : 387 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس ها  Zoner Photo Studio Pro 15.0.1

Zoner Photo Studio  یک نرم افزار فوق العاده مشهور و قدرتمندی است که توسط آن می توانید کار خود با انواع عکس  را از آغاز تا پایان فوق العاده آسان نمایید : دانلود کردن ، سازماندهی کردن ، ساخت پایه ها و ادیت پیشرفته و در نهایت اشتراک گذاری آنلاین . مهم نیست که شما یک تازه کار یا یک عکاس پیشرفته باشید ، مهم این است که نسخه ی نهایی این نرم افزار را در اختیار قرار دارید.کافیست دوربیی نخود را با یک کابل یا از طریق وای فای به رایانه ی خود متصل نمایید و عملیات دانلود را یا یک دکمه آغاز نمایید.مرتب کردن عکس ها به پوشه ها را به این نرم افزار بسپارید.


ADMIN بازدید : 423 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (1)

برنامه ویرایش عکس

برنامه ویرایش تصاویر و ساخت انیمیشن GraphicsGale 1.93.20

GraphicsGale یک برنامه بسیار کاربردی و مفید در زمینه ویرایش تصاویر می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید تصاویر مختلف را در برنامه بارگذاری کرده و با استفاده از ابزارهای متعدد اقدام به ویرایش تصاویر کنید. این برنامه می تواند بهترین برنامه در زمینه ویرایش و ساخت تصاویر Bitmap باشد و به شما کمک می کند تا بتوانید تصاویر متحرک با فرمت GIF را نیز ایجاد کنید. در مقایسه با سایر ویرایشگران bitmap به کمک این نرم افزار می توانید تصاویر انیمیشنی ایجاد نموده و در پنجره ی پبش نمایش آن را مشاهده کنید. این ویژگی برای ساخت انیمیشن های GIF یا کاراکترهای مربوط به بازی های ویدئویی بسیار مفید است. از دیگر امکانات این برنامه می توان به امکان چرخش و ویرایش تصاویر , امکان تغییر رنگ , امکان وارد کردن متون و نوشتن متن در محیط برنامه , امکان کار کردن با لایه های متعدد , امکان فریم بندی انیمیشن های ساخته شده در برنامه , امکان ترسیم اشکال هندسی , پشتیبانی از فرمت GIF و AVI و... اشاره کرد.


ADMIN بازدید : 2349 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه صد پلاگین برای فتوشاپ 100Adobe Photoshop Plugins

فتوشاپ را می توان بهترین نرم افزار ویرایش عکس در دنیا دانست که با استفاده از آن می توانید تصاویری باورنکردنی و خارق العاده بسازید . برای افزایش قابلیت های فتوشاپ بخشی به نام Plugin وجود دارد که با استفاده از پلاگین ها می توانید ویژگی هایی جدیدی را به فتوشاپ اضافه کنید . در خیلی از برنامه ها از افزونه یا همان پلاگین پشتیبانی می کنند که این کار دلایل زیادی دارد از جمله آنکه به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا برنامه کاربردی را گسترش دهند، حجم برنامه کاربردی را کاهش دهند، از ویژگی‌هایی که در آینده کشف می‌شوند پشتیبانی می‌کنند و کد منبع را از برنامه کاربردی به علت ناسازگار بودن لایسنس نرم‌افزار، جدا می‌سازند . برای شما مجموعه ای All In One از 100 پلاگین کاربردی فتوشاپ را به صورت رایگان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید.


ADMIN بازدید : 356 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود AKVIS Coloriage 8.5.992.8634 نرم افزار تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی
در پست امروز وبسایت 20-20،نسخه جدید نرم افزار قدرتمند کمپانی AKVIS برای تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. AKVIS Coloriage نام نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی بدون افت کیفیت است.با استفاده از این نرم افزار می توانید خاطرات خود را زنده نگه دارید و جلوه ای روشن و پویا به تصاویر قدیمی خود دهید.این نرم افزار علاوه بر تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی قابلیت تبدیل تصاویر جدید به رنگ ها و مدل های مختلف را داراست.نرم افزار AKVIS Coloriage با بهره گیری از فناوری تشخیص لبه ها با تضاد رنگی، تصاویر را بدون افت کیفیت به رنگ های مورد علاقه تان تبدیل می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ADMIN بازدید : 398 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Photomizer Pro 2.0.12.320 - نرم افزار ویرایش تصاویر

Photomizer pro نرم افزاری مناسب برای ویرایش عکس های دیجیتال می باشد. نرم افزار Photomizer pro به دلیل قابلیت های فراوان و فیلتر های حرفه ای و متعدد توانسته جهشی بلند در دنیای ویرایش عکس بردارد.

ویژگی های این نرم افزار:
علاوه بر فیلتر های جدید ، کاربری ها و سبک های ویژه ای در این نرم افزار اضافه شده که شامل قابلیت های زیر می باشد:
- حذف نویز تصاویر: با استفاده از این نرم افزار می توان نویز تصاویر را حذف کرد. برای مثال عکسی که در شرایط نوری نامناسب و یا ناگهانی گرفته شده را می توان براحتی ویرایش کرد.
- فیلتر حذف اشیاء زائد: بهینه سازی و افزایش کیفیت عکس به صورت خودکار و دستی در هنگام ذخیره عکس ها.
- اضافه کردن نویز یا نقاط رنگی به تصاویر: حذف نویز تصاویر همواره خوشایند و مطلوب نیست ، در مقابل ، حتی بعضی از طرفداران عکاسی تمایل دارند تا به عکس هایشان نویز اضافه کنند. اکنون photomizer pro می تواند این کار را برای شما با هر میزان نویز یا دانه هایی که شما بخواهید انجام بدهد.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف : این نرم افزار علاوه بر فرمت های رایج TIFF , BMP , JPG و RAW از فرمت های (*.raw, *.crw, *.orf, *.3fr, *.nef, *.raf, *.mrw, *.nrw, *.dng, *.cr2, *.arw, *.x3f, *.rw2 نیز پشتیبانی می کند.


ADMIN بازدید : 399 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود Animated Wallpaper Maker v3.0.4 نرم افزار ساخت والپیپر های متحرک برای صفحه دسکتاپ
در پست امروز وبسایت20-20،نرم افزاری برای ساخت والپیپر های متحرک و انیمیشنی برای صفحه دسکتاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Animated Wallpaper Maker نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت تصاویر متحرک می باشد.والپیپر های متحرک ساخه شده در این نرم افزار در کیفیت عالی می باشند و می توانید آن ها را بر خلاف سایر تصاویر انیمیشنی در صفحه دسکتاپ خود به عنوان والپیپر قرار دهید.این نرم افزار دارای افکت های مختلف تصویری برای جان بخشی به تصاویر و زیبا جلوه دادن آنها است.با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های متحرکی مانند بارش باران، رعد و برق، درخشندگی نور خورشید، جزر و مد دریا و ... را بر روی تصاویر خود اعمال کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ADMIN بازدید : 390 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Imagenomic Professioinal Plug-in Suite - مجموعه پلاگین های فتوشاپ برای کاهش نویز، رتوش چهره و ...

نرم افزار Imagenomic Professioinal مجموعه ای از پلاگین های مخصوص فتوشاپ می باشد که در سه مجموعه Noiseware ، Portraiture و RealGrain عرضه گردیده.

Imagenomic Noiseware Professional :

 Noiseware نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی می باشد که می تواند نویز موجود در تصاویر دیجیتالی را کاهش دهد . این نرم افزار منجر به افزایش سرعت ، کیفیت و سهولت استفاده در بازسازی تصاویر از طریق حذف نویز و اشیاء ریز و غیر ضروری ، در تصاویری که با ایزوی بالا گرفته شده اند ، می گردد.

ویژگی های پلاگین Noiseware :

- تنظیم میزان نویز تصاویر به صورت اتوماتیک یا دستی.

- پیش نمایش در حالت های Bracketing و چندگانه.

- ساخته شده برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش.

Imagenomic Portraiture :

نرم افزار فوق امور خسته کننده مربوط به انتخاب ماسک و انتخاب به صورت پیکسل،پیکسل را از بین می برد و به شما برای دستیابی به بهترین روتوش به دست آمده از تصاویر پرتره کمک می کند.

این نرم افزار این کار را به صورتی کاملا هوشمندانه انجام داده و عیب های موجود در تصاویر را بدون تخریب بافت پوست و سایر جزئیات مهم به کار رفته در پرتره مانند مو ، ابرو ، مژه و... از بین می برد.

ADMIN بازدید : 308 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

روتوش چهره افراد در عکس با نرم افزار Makeup Guide 1.1

Makeup Guide یکی از نرم افزارهای بسیار خوب ویرایش تصاویری می باشد که می توانید از آن برای میک آپ یا همان روتوش چهره افراد در عکس استفاده کنید. همانطور که می دانید امروزه دوربین های دیجیتابی به دلیل وضوع بسیار بالا خود تمام جزئیات صورت را نمایش می دهند و گاهآ برخی از افراد علاقه ندارند که مثلآ لکه های صورتشان در عکس نمایان شود. در اینجا این نرم افزار به کمک شما می آید و شما میتوانید با استفاده از آن لکه های صورت فرد را به راحتی در عکس از بین ببرید. این برنامه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که پس از روتوش عکس به هیچ عنوان کوچکترین ویرایشی در عکس صورت نمیگیرد و همه چیز کاملآ طبیعی به نظر می آید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به داشتن ابزارهای حذف چروک صورت, حذف برآمدگی بینی, حذف لکه های جوش و خال و … اشاره کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت 20-20 دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 391 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Xilisoft Photo to Flash 1.0.1 Build 20120227 Portable ساخت فلش با Xilisoft Photo to Flash 1.0.1 Build 20120227 Portable

.
یکی از جدید ترین فایل هایی که برای تبلیغات و یا فیلم های آموزشی در دنیای اینترنت استفاده میشود فایل های فلش میباشد که علاوه بر این که حجم فایل های فلش کمتر میباشد قابلیت های زیاد دارد یکی دیگر از ویژگی های فایل های فلش گذاشتن آسان آن ها در وب سایت ها میباشد و میتوانید آن ها را در کد های HTML سایت ها قرار دهید .
Xilisoft نام شرکت معروف در زمینه ساخت نرم افزار های تبدیل میباشد که امروز نرم افزار تبدیل 


به فایل های فلش از این شرکت را برای شما آماده کرده ایم ، این نرم افزار به راحتی میواند فایل های تصویری مانند : JPEG , PNG , JPG , BMP و … را به SWF تبدیل کرده و به فرمت های خروجی HTML یا XML برای سایت تحویل دهد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار این است که میتوانید عکس ها را به صورت دسته ای وارد نرم افزار کنید و تبدیل را انجام دهید .

.
ADMIN بازدید : 397 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Alien Skin Eye Candy 6.1.1.1137 - مجموعه ای از فیلترهای فتوشاپ

Eye Candy 6 مجموعه ای از 30 فیلتر منحصر به فرد فتوشاپ می باشد که کاربرد زیادی در انواع طراحی از رابط های گرافیکی وبسایت ها تا لوگوهای زیبا می باشند. شبیه سازی واقع گرایانه حوادث طبیعی این افکت ها برای شما نتایجی زیبا و با جزئیات بالا را فراهم می کند.
رابط گرافیکی Eye Candy 6 بسیار ساده بوده و استفاده از آن زمان بسیار اندکی از شما خواهد گرفت. هم اکنون افکت های موجود در آن با سایز تصویر شما تنظیم می شوند و بدین ترتیب افکتی واقع گرایانه تر تولید می کنند. بیش از 1500 پیش تنظیمات از طراحی های حرفه ای که به صورت مناسبی دسته بندی شده اند، به شما امکان مرور سریعتر را می دهند.
از امکانات مهم و جدید Eye Candy می توان به حالت رنگی CMYK، افزایش شتاب با استفاده از قدرت پردازشگرهای چند هسته ای، پشتیبانی از فتوشاپ 64bit و دو پنل ساختگی برای فتوشاپ CS4 و نسخه های جدیدتر فتوشاپ اشاره کرد.ویرایش غیر تخریبی با استفاده از فیلترهای هوشمند فتوشاپ یا نقاشی افکت ها روی لایه های جدید از دیگر امکانات نرم افزار می باشند.
سایر امکانات نرم افزار Eye Candy :
- کارآیی بالا با استفاده از موتور رندرینگ قدرتمند که می تواند خیلی سریعتر افکت ها را روی تصاویر بزرگ قرار دهد.
- فیلترهای Eye Candy 6 می توانند با سایز تصاویر هماهنگ شوند تا افکت های زیباتری را در زمان کمتری برای شما خلق کنند.
- تنظیمات نرم افزار دوباره سازمان دهی شده اند و هم اکنون دارای دسته بندی هستند.

ADMIN بازدید : 387 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

طراحی بازی های سه بعدی و پیشرفته با Unity 3D Pro 3.5.1 f2

Unity 3D Pro – یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

ADMIN بازدید : 375 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود HDRsoft Photomatix Pro 4.2 - نرم افزار ساخت تصاویر HDR

Photomatix Pro نرم افزاری برای پردازش تصاویر و عکس های تهیه شده با کنتراست بالا به تصاویر اچ دی آر (عکسی با جزئیات کامل سایه ها و سایه روشن ها ) می باشد. این نرم افزار دارای دو روش پردازش عکس بوده که محدوده پویایی را افزایش می دهند. یکی از این پردازش ها HDR Tone Mapping یا نگاشت رنگمایه های HDR بوده و دیگری Exposure Blending یا ترکیب میزان نوردهی می باشد. هر دوی این پردازش ها برای ساخت تصاویر با محدوده پویایی بالا طراحی شده اند اما نتایج هر یک متفاوت می باشد.
امکانات نرم افزار Photomatix Pro :
- ساخت تصاویر HDR (محدوده پویایی بالا) از تصاویر با نوردهی متفاوت.
- تبدیل فایل های منفرد RAW به تصاویر pseudo-HDR یا HDR کاذب.
- ابزار نگاشت (Mapping) رنگمایه برای آشکار سازی جزئیات سایه روشن ها و سایه ها در تصویر HDR.
- نمایش دهنده HDR که اطلاعات عکس HDR را در میزان نوردهی مناسب نمایش می دهد.
- قابلیت نگاشت چندین رنگمایه مربوط به تصاویر HDR.
- عملکرد نگاشت رنگمایه در فایل های عکس HDR حجیم به همراه پیش نمایش.

ADMIN بازدید : 371 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Alien Skin Snap Art 3.0.0.746 - نرم افزار تبدیل عکس به تابلو های نقاشی

نرم افزار Snap Art می تواند عکس های شما را به آثار هنری زیبا و به صورت نقاشی هایی که با دست کشیده شده اند تبدیل کند. در نسخه جدید ، واقع گرایی تصاویر نقاشی ایجاد شده بیشتر بوده و عناصر موجود در تصویر طبیعی تر و قابل تشخیص تر به نظر خواهند رسید.
امکانات نرم افزار Snap Art :
- پشتیبانی از Lightroom : نرم افزار Snap Art 3 با نرم افزار Lightroom کاملا یکپارچه بوده و از پردازش دسته ای نیز پشتیبانی می کند و برای اینکار نیازی به فتوشاپ نخواهید داشت.
- افزایش واقع گرایی تصویر ایجاد شده : Snap Art 3 از قلموهای جدید برای حفظ شفافیت لبه ها و بازسازی تکسچر طبیعی طرح استفاده می کند. بدین ترتیب عناصر موجود در عکس شما طبیعی تر و قابل تشخیص تر به نظر خواهند رسید.
- ماسک جزئیات : به جای ناحیه های فوکوس بیضی شکل، Snap Art 3 دارای امکانی به نام ماسک جزئیات است. این قابلیت به شما امکان نشان گذاری سریع مکانی که می خواهید جزئیات بیشتری در آنجا مشخص باشد را می دهد.
- تعداد زیادی استایل : Snap Art 3 می تواند انواع سبک های نقاشی مانند نقاشی رنگ روغن، آبرنگ، سیاه قلم و یا ذغال را برای شما خلق کند. بدین ترتیب شما می توانید استایل های مختلفی مانند شیوه رنگ زنی، شيوه نقاشى با نقطه رنگ و تکنیک های مدرن نقاشی مانند کمیک و بسیاری استایل های دیگر را انتخاب کنید.

ADMIN بازدید : 420 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Premiere CS6

دانلود نسخه نهایی نرم افزار Adobe Premiere Pro CS6 Final + کرک

*** نسخه 32 و 64 بیت ***

نرم افزار Adobe Premiere Pro CS6 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش ویدئو می باشد. این نسخه از نرم افزار توانسته یک رابط کاربری جدید و مدرن را با امکانات منحصر به فردی مانند Warp Stabilizer برای حذف لرزش دوربین در ویدئوها، تدوین ویدئو در تایم لاین داینامیک، ویرایش توسعه یافته، لایه های تنظیمات و غیره ترکیب کند.

امکانات :
-    کارآیی سریع تر، روان تر با نمایش نتایج لحظه ای : با استفاده از موتور گرافیکی 64bit و جدید Mercury ، استفاده کامل از قدرت GPU و CPU و یکپارچگی بهتر با سخت افزارها، کارآیی Adobe Premiere Pro CS6 کاملا سریعتر و توسعه یافته تر شده است.
-    موتور اجرای ویدئوی Mercury توسعه یافته : با استفاده از کارآیی بالای نرم افزار، توسعه های بخش پایدار سازی ویدئو و پشتیبانی از تنظیمات NVIDIA Maximus dual-GPU و به خصوص MacBook Pro OpenCL-based AMD GPU کارآیی نرم افزار در اجرای ویدئو بسیار بهتر و سریعتر شده است.
-    ویرایش روان تر و با کارآیی بالا : با استفاده از ابزارهای ویرایشی توسعه یافته که شامل بیش از 50 ابزار جدید ویرایشی می باشد، تدوین گران می توانند بسیار ساده تر و سریعتر از پیش ویدئوهای خود را ویرایش کنند.
-    تدوین با استفاده از Timeline داینامیک : با استفاده از ابزار تدوین حرفه ای نرم افزار که بسیار دقیق هستند می توانید به صورت مستقیم روی Timeline نرم افزار و کاملا داینامیک ویدئوهای خود را ویرایش کنید.
-    افکت حذف لرزش دوربین : با استفاده از تکنولوژی قدرتمند این نرم افزار که در Adobe After Effects نیز وجود دارد می توانید به سادگی لرزش را از ویدئوهای خود حذف کنید.
-    ویرایش سریع و ساده ویدئوهای دوربین های فیلم برداری ، جا به جایی سریع بین ترک ها به صورت لحظه ای و تنظیمات رنگی چندین تصویر از دیگر امکانات بهینه شده نرم افزار هستند.
-    تصحیح کننده 3 راهه رنگ برای مدیریت بهتر رنگ پروژه ها و تصحیح رنگ دقیق اولیه و ثانویه.

ADMIN بازدید : 435 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Light Image Resizer 4 دانلود نرم افزار Light Image Resizer 4.3.0.0

.
شاید گاهی خواسته باشید تا عکس های خود را به صورت دسته جمعی تغییر سایز بدهید. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا عکس های خود را انتخاب کنید و به اندازه مورد نظر خود تبدیل کنید و با فرمت های رایج و محبوب ذخیره کنید. این نرم افزار از فرمت های پر طرفداری مانند JPG, GIF, PNG, BMP, TIFF پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار می تواند حجم عکس ها را نیز کم کند تا بتوانید آن ها در وبسایتتان استفاده کنید.قدرت کم کردن حجم عکس این نرم افزار بسیار بالاست و می توند بدون افت بسیار عکس حجم آن را تا اندازه قابل توجهی کاهش دهید.

.
قابلیت های کلیدی نرم افزار:

پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی
داشتن ابزارهای ویرایش تصویر
قابلیت تغییر سایز عکس ها
قابلیت چند زبانه بودن برنامه
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
و …

.

ADMIN بازدید : 340 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار Portrait professional برنامه پیچیده کامپیوتری از سایت 20-20 است که از آن می توانید برای ویرایش چهره خانم و آقا استفاده کنید و آن را زیبا تر جلوه دهید. این نرم افزار آرایش صورت صد ها نمونه از تصویر چهره یک انسان را ایجاد کند و با برطرف کردن ایرادات آن، به ترمیم صورت زیباتری به شما نمایش می دهد که این کار را از طریق تکنیک های پیچیده آماری انجام می دهد. یعنی شما می توانید عکس های خود را به صورت ماهرانه ای، ویرایش کنید. روی آن اصلاحات نور پردازی و آرایش انجام دهید و لکه ها را بر طرف کنید.
برای کار کردن با این نرم افزار گرافیکی نیاز به مهارت چندانی ندارید. تنها کاری که باید انجام بدهید انتخاب نقاطی از چهره مثل گوشه چشم ها یا لبه ی لب ها و ... است که نرم افزار آن ها را شناسایی و بازسازی می کند. غیر از اینکه می توانید خود چهره را تغییر دهید می توانید وجه های دیگر تصویر را نیز عوض کنید مثل: نور، چین و چروک ها و ... می توانید با این نرم افزار چروک های بافت پوست را از بین ببرید و پوست را بازسازی و آرایش کنید و نور را نیز اصلاح نمایید تا چهره ها جذاب تر و زیباتر شوند و مثل عکس چهره های روی جلد مجلات کنید.

Portrait Professional Studio 10.8.2 - نرم افزار ترمیم و آرایش صورت


ADMIN بازدید : 418 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Nufsoft Nature Illusion Studio افزودن جلوه های ویژه به عکس با Nufsoft Nature Illusion Studio v3.20

.

.Nufsoft Nature Illusion Studio نرم افزاری است که با استفاده از آن قادر خواهید بود با عکس های خود جلوه های ویژه اضافه کنید. این نرم افزار برای کسانی که به عکاسی علاقه ی بسیاری دارند بسیار جالب بوده و می تواند به آن ها کمک کند تا عکس های خود را جالبتر کنند. این نرم افزار این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به تمامی اشیاء موجود در عکس جان ببخشید و عکس های خود را با فرمت های GIF و AVI ذخیره کنید. همچنین می توانید از این تصاویر به عنوان اسکرین سرور استفاده کنید و یا عکس های متحرک جدیدی بسازید و آن ها را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید. استفاده از این نرم افزار بسیار راحت و ساده است و بدون نیاز به دانش قبلی می توانید تمامی این کار ها را با نرم افزار خود انجام دهید. امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

برای دریافت این نرم افزار و دیدن سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

.
ADMIN بازدید : 363 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

 نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های 3 بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید.
امکانات نرم افزار Autodesk Maya :
- Maya nHair : با استفاده از ماژول جدید Maya nHair می توانید موهای بسیار واقع گرایانه و زیبا و دیگر داینامیک های بر پایه خمیدگی را طراحی کنید.
- توسعه های Viewport 2.0 : Viewport 2.0 در این نسخه از نرم افزار دارای کارآیی و کیفیت بسیار بالاتری است. طبقه بندی با کیفیت و عمق زیاد ، پشتیبانی از سطوح عکس و سایه دار کردن انیمیشن و قابلیت استفاده از تکنولوژی رندرینگ سخت افزار مشابه برای رندر دسته ای فریم ها از دیگر امکانات این بخش است.
- ویرایشگر جدید گره ها : ساخت، ویرایش و عیب یابی شبکه گره ها در نرم افزار با استفاده از ویرایشگر جدید این بخش بسیار ساده تر شده است. شما می توانید بین 3 سطح از جزئیات انتخاب کنید. همچنین تمیز دادن انواع مختلف اطلاعات با استفاده از کد نویسی رنگی از امکانات جدید این بخش می باشد.

Autodesk Maya

- فیزیک بالت : شبیه سازی سطوح صاف و خشن در یک سیسم منفرد با کارآیی بالا توسط موتور فیزیکی AMD Bullet امکان پذیر است.
- ساخت پوست Heat Map : دور پیچی بسیار دقیق تر هندسه اسکت بدن در Maya 2013 از قابلیت های مهم به شمار می رود. شما می توانید پوست را روی استخوان دلخواه خود تخصیص دهید.
- انتقال انیمیشن توسط ATOM : انتقال انیمیشن بین شخصیت ها از طریق فرمت فایل ATOM امکان پذیر است. بدین ترتیب شما می توانید از اطلاعات انیمیشن موجود روی شخصیت های جدیدی که خلق کرده اید استفاده کنید. ATOM شامل فریم های اصلی، محدودیت ها، لایه های انیمیشن و مجموعه ای از کلیدها می باشد.

    

ADMIN بازدید : 492 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

تری‌دی‌اس‌مکس( ۳ds Max) بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری است که سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام دارد و قابلیت های برنامه را دوچندان می کند. در این پست نسخه Autodesk 3ds Max Design را برایتان آماده کرده ایم. به کمک این نرم افزار میتوان طرح ها و مدلهای گرافیکی زیبایی بوجود آورد. این نرم افزار مناسب کار مهندسین، طراحان و متخصصین کار های گرافیکی است. این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا مدلهای معماری خود را بشکل کار های گرافیکی و با جزئیات‌ کامل بسازید. دانلود در ادامه مطلب …

ADMIN بازدید : 506 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود PostworkShop Professional 3.0.4823 - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی

PostworkShop 3 نرم افزاری حرفه ای و خلاقانه برای هنرمندان و طراحان است که می خواهند ظاهری متمایز به آثار هنری خود ببخشند. این نرم افزار دارای امکانات مختلفی مانند قابلیت لایه بندی و آمیختگی ،بیش از 100 استایل تعبیه شده، بیش از 100 پیش تنظمیات، ساخت استایل های منحصر به فرد و تبادل اطلاعات با نرم افزارهای گرافیکی استاندارد مانند فتوشاپ است.
امکانات نرم افزار PostworkShop :
- استایل های هنری طبیعی : بیش از 100 استایل طبیعی و 100 پیش تنظیمات در سبک های مختلف 


، هنر گرافیکی، نقاشی رنگ روغن، آبرنگ، سیاه قلم، نقاشی اکرلیک و افکت های عکس که عکس را به صورت خودکار یک نقاشی دیجیتال تبدیل می کنند
- تکنیک های نقاشی واقعی : تکنیک های نقاشی و طراحی در این نرم افزار ، خطوط یک عکس را مانند یک هنرمند واقعی بررسی کرده و نتیجه ای با کیفیت برای شما ایجاد می کنند. فرقی نمی کند که تصویر اصلی شما یک عکس، شکل هندسی ، تصویر 3 بعدی یا یک وکتور باشد.

- دستکاری استایل های هنری : ویرایش تنظیمات استایل مانند پهنای قلمو، طول خط مداد و ...PostworkShop
- دستکاری عکس : دستکاری روشنایی ، نوردهی، چرخش، تغییر سایز و سایر ویرایش های عکس. با استفاده از ابزار ویرایشی PostworkShop 3 و اختصاص DPI برای عکس می توانید به بالاترین کیفیت عکس نهایی دست پیدا کنید.
- افکت های منحصر به فرد لایه ها : لایه، زنجیره، بازنشانی و مخلوط کردن هر کدام از 350 استایل موجود، عکس ها و لایه های متن برای ایجاد ترکیبات مختف و ساخت آثار هنری خلاقانه تر.
- ابزار تبدیل عکس به نقاشی : دستکاری تکتیک های نقاشی و آثار قلموها به همراه براش های تعبیه شده در نرم افزار، وارد کردن براش های اسکن شده یا اضافه کردن براش های استاندارد در فرمت ABR.
- مدیریت رنگ : استخراج پالت های رنگ از عکس، وارد کردن پالت ها ، حذف، اضافه کردن ، مشاهده یا ذخیره رنگ ها از طریق بخش ویرایشگر پالت رنگ.
- ابزار نقاشی دیجیتال حرفه ای.
- کار به عنوان نرم افزار مستقل با پلاگین برای نرم افزارهای Adobe Photoshop / Corel PaintShop Photo Pro / Painter و کار به عنوان ویرایشگر خارجی برای Adobe Lightroom.
- فرمت های ورودی پشتیبانی شده عبارتند از JPEG, PNG, BMP, TGA, GIF, TIF, PSD, ABR.
- فرمت های خروجی پشتیبانی شده عبارتند از JPEG, PNG, BMP, TGA, GIF, TIF, PSD.
رابط کاربری ساده و کارآیی بالا.

ADMIN بازدید : 373 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

 

Autodesk AutoCAD نام نرم افزاری است بی رقیب که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است که ما در این پست نسخه مکینتاش آن را برایتان آماده کرده ایم. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند. برخلاف بسیاری از کمپانی ها که نرم افزارهای تولیدی را همزمان با سال های میلادی عرضه می کنند، Autodesk با شروع سال جدید بسته های خود را همیشه یک سال زودتر عرضه می نماید. برای مثال  با این که الان در نیمه ابتدایی این  سال میلادی قرار داریم شرکت Autodesk نسخه 2013 از بسته های نرم افزاری خود را عرضه می نماید. از چند سال پیش این روند آغاز شده و آن هایی که این مورد را نمی دانند اگر نسخه جدید را ببینند حتما از نام آن متعجب خواهند شد.  معمولا هر کمپانی برای این که قدرت خود را به همگان نشان دهد ، تمامی هنرش را در نرم افزاری پیاده کرده و همان اول هم پیش کش می نماید. Autodesk هم از این امر مجزا نبوده و در اولین به روز رسانی سال 2012 جدیدترین نسخه از نرم افزار فوق حرفه ای AutoCAD را عرضه نموده است. نرم افزاری بسیار حرفه ای با محیط کاربری جذاب برای مهندسان نقشه کشی و عمران ارائه شده است. ابزاری که از چند نسخه قبل قابلیت سه بعدی سازی نقشه ها را هم به خود دید و بازهم باعث هنرنمایی کمپانی سازنده اش شد.
ADMIN بازدید : 360 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Image Tuner 3.0

دانلود نرم افزار کم حجم ویرایش تصاویر Image Tuner 3.0

Image Tuner یک نرم افزار کم حجم و بسیار کاربردی به منظور ویرایش سریع تصاویر می باشد ، به واسطه ی این نرم افزار می توانید عکس های دیجیتالی خود را به دیگر فرمت های عکس تبدیل کنید ، ابزار دیگر این نرم افزار تغییر سایز تصاویر است که امکان تغییر سایز عکس ها به صورت بسیار ساده را برای شما فراهم می آورد ، از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به قرار دادن Watermark بر روی تصویر ، انجام عملیات به صورت دسته ای و پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس همچون JPEG, BMP, PNG, TIFF و...اشاره کرد

ADMIN بازدید : 495 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزاری کامل برای ویرایش عکس دیجیتال مناسب عکاسان می باشد. رابط کاربری ساده و ابتکاری ، امکان پیش نمایش زنده و ابزار قدرتمند ویرایش عکس این نرم افزار ، راهی خوب برای آغاز یادگیری ویرایش عکس برای افراد مبتدی می باشد. این نرم افزار دارای جریان کاری مرحله به مرحله می باشد و شما را در تمامی مراحل ویرایش عکس همراهی می کند.
برای افراد مبتدی :
- رابط کاربری ساده و ابتکاری برای ویرایش عکس.
- پیش نمایش زنده حتی برای قلموها.
- Help های حساس به متن برای پارامترهای ویرایش عکس در زیر صفحه.
برای حرفه ای ها :
- پشتیبانی از فایل RAW.
- ویرایش غیر تخریبی عکس و قابلیت تغییر پارامترها در هر زمان دلخواه.
- پردازش دسته ای تصاویر به صورت همزمان.
- کنترل هایی برای ویرایش دقیق و ابتکاری عکس.

Helicon Filter

ADMIN بازدید : 456 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار OnOne Perfect Resize 7.0.7 Professional Edition یک پلاگین قدرتمند فتوشاپ جهت بزرگتر کردن تصاویر بدون افت کیفیت است.از ویژگی های این برنامه میتوان به استفاده بسیار آسان از این پلاگین ، بزرگ کردن کوچکترین تصاویر بدون افت کردن کیفیت تصویر ، امکان تغییر دادن سایز تا ۱۰۰۰% ، سازگار این پلاگین با نسخه های مختلف فتوشاپ Lightroom و Elements ، سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز۷ و…. اشاره داشت.شما میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب دانلود کنید.

OnOne Perfect Resize 7.0.7

ADMIN بازدید : 464 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ProDigital Software StarFilter Pro 2.03

پلاگین طراحی ستاره در فتوشاپ ProDigital Software StarFilter Pro 2.03

StarFilter Pro 2 پلاگینی برای فتوشاپ و Corel® PaintShop است که شما می توانید از آن برای ساخت ستاره های زیبا و منحصر به فرد روی تصاویر دیجیتال خود استفاده کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از فیلترهای مختلف و دشوار ندارید. این پلاگین به شما امکان کنترل نسبت افکت های رندر شده و ساخت شبیه سازی ریاضی تجزیه و پراکنش نور را می دهد تا نتیجه کار چیزی زیبا ، طبیعی ، 3 بعدی و باور پذیر باشد.
ADMIN بازدید : 469 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

عظیم ترین مجموعه براش های فتوشاپ Brush Package

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐  شامل 500 براش حرفه ای با موضوعات مختلف   ▐

براش یکی از ابزار های ساده فتوشاپ است که کارایی زیادی تو طرح های گرافیکی دارد و امکان دانلود رایگان آن از سایت های مختلف وجود دارد برای مثال فکر کنید شما میخواهید عکس یک گل رو روی یه طرح گرافیکی بگذارید اگه بخواهید گل را خودتان نقاشی کنید حتما خیلی زمان بر می شود و مهارت خاصی  می خواهد اما شما می توانید گل را در انواع مختلف به صورت براش دانلود کنید و به هر رنگی که میخواهید روی طرح خود اجرا کنید.


///ادامه مطلب بروید///



ADMIN بازدید : 1180 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (1)

http://up.vatandownload.com/images/4i81eoa39vgb2ahj5avo.jpg



در این پست با یک بسته اموزشی فوق العاده از ترفندهای فتوشاپ روبه رو هستید . در این بسته به شما ترفندهایی در گرافیک اموزش داده میشود که میتوانید دوستان خود را حیرت زده کنید . این بسته علاوه بر اموزش های ویدئویی نیز شامل یک کتاب 270 صفحه ای  و بیش از 300 عکس خلاقانه از مجرب ترین و با استعداد ترین هنرمندان جهان میباشد . همه چیز برای طراحی محیا است  تنها کافی است که بعد از دیدن اموزش ها ان را پیاده سازی کنید . در این اموزش دوربین های دیجیتال مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرند و تنظیماتی به شما اموزش داده میشود که حتی با دوربین های ارزان قیمت هم بتوانید عکس های شگفت انگیزی بگیرید .کیفیت اموزشها مطلوب و به زبان انگلیسی میباشد .

 

از ویژگی های این اموزش میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 - نحوه استفاده از قلم لیزری , فلش لایت ها و دیگر ابزار های کاربردی

 - اموزش نحوه تنظیم دوربین خود برای گرفتن عکسهای خارقالعاده
 - نحوه استفاده از اینفرارد
 - اموزش عکسبرداری با محدوده دینامیکی بالا و
LandScape ( چشم انداز )
 - اموزش راز تلفیق چندین نقاشی با نور برای ایجاد یک هنر دیجیتال
 - اموزش راز مرد نامرئی
 - اموزش راز عکسبرداری
3D
 - بررسی فیلتر ها و پلاگین های فتوشاپ
 - و ...


       ///////ادامه مطلب////

ADMIN بازدید : 332 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

تک موب


Arc Soft Perfext 365 نام نرم افزاری می باشد که تنها با چند کلیک قادر است عکس های شما را به زیباترین شکل ویرایش کند. با کمک این برنامه می توانید تغییرا زیادی را در تصاویر ایجاد کنید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا صورت را در عکس ها آرایش کنید، قرمزی موجود را در چشم ها را از بین ببرید،لکه های صورت را از بین ببرید، دندان ها را در عکس سفید کنید، سیاهی های زیر چشم را برطرف کنید و همچنین می توانید عکس ها را میکاپ کنید. البته قابلیتهای ذکر شده تنها چند مورد از ویژگی های این برنامه قدرتمند می باشد. از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به زیباسازی اتوماتیک عکس های دیجیتال، شناسایی اتوماتیک چهره در عکسها، پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویری، ابزارهای حرفه ای برای رتوش و ... اشاره کرد.
ADMIN بازدید : 423 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Player v11.2.202.228 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی
- و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 425
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 763
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,165
  • بازدید ماه : 10,223
  • بازدید سال : 57,467
  • بازدید کلی : 1,157,962
  • تبلیغات سمت چپ