loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 328 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

دانلود تم فوق العاده زیبا و جذاب با عنوان Smurfs مخصوص IOS

Smurfs Theme یک تم فوق العاده زیبا مخصوص گوشی های شرکت برزگ Apple و سری گوشی های iPod نیز میباشد. این تم از لایه ها و بافت های گرافیکی فوق العاده طراحی شده اند. رنگ بندی قسمت های مختلف, دارا بودن آیکون های بسیار و متفاوت, امکان سفارشی کردن نوید از یک تم بسیار قدرتمند میدهند تا احساس شما را در مورد محیط موبایل خود عوض نمایید. این به دلیل بهینه بودن امکان مشخص کردن بسیاری از میانبرها را دارد که شما را قادر میسازد در کمترین زمان ممکن به فولدر, فایل و یا هر چیز دیگر دسترسی یابید. این بسیار فوق العاده زیبا و شکیل نهایت استفاده و رضایت را داشته و برده باشید.


ADMIN بازدید : 461 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

تبدیل گوشی آندرویدی به گلکسی توسط Galaxy S3 Go Theme and Locker 3.1

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید تا محیط گوشی آندرویدی خود را به شکل محیط Galaxy S3 در آورید و یا به دنبال نرم افزاری در این زمینه اید ما به شما Galaxy S3 Go Theme and Locker را پیشنهاد میکنیم. این پوسته که برای برنامه ی Go Launcher EX شده برای نصب به این نرم افزار نیاز دارد که روش نصب در ادامهی مطلب نیز توضیح داده شده. از ویژگی های این برنامه میتوان به قابلیت آپشن بندی و سفارشی سازی آن اشاره نمود. این برنامه برای نصب به گوشی آندرویدی با ورژن 2,0 و بالاتر مجهز به نرم افزار Go Launcher EX نیازمند میباشد. شما میتوانید این پوسته فوق العاده را به طور کاملا رایگان از وب سایت 20 نیز دریافت نمایید.


ADMIN بازدید : 346 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

تم زیبا و بسیار جذاب Doggy Doll برای آیفون

تم جذاب و بسیار زیبا با عنوان Doggy Doll برای تلفن همراه هوشمند آیفون آماده دانلود کرده ایم. اکثر افراد روزانه چندین مرتبه با گوشی خود سر و کار دارند به همین دلیل پس از مدتی محیط کار گوشی هر چه قدر هم که زیبا باشد برای آنها خسته کننده و تکراری می شود. به وسیله این تم زیبا که برای تان قرار داده ایم می توانید محیط کاربری گوشی خود را تغییر داده و باعث زیبایی و تنوع شوید. این تم بسیار زیبا را در ادامه از وب سایت 20ir دریافت کنید.


ADMIN بازدید : 364 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)
۶۰

تم جذاب و بسیار زیبا با عنوان Blurry Rocks Belle برای گوشی های سیمبیان ^3

تم جذاب و بسیار زیبا با عنوان Blurry Rocks Belle برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل Symbian ^3 آماده دانلود کرده ایم. اکثر افراد روزانه چندین مرتبه با گوشی خود سر و کار دارند به همین دلیل پس از مدتی محیط کار گوشی هر چه قدر هم که زیبا باشد برای آنها خسته کننده و تکراری می شود. به وسیله این تم زیبا که برای تان قرار داده ایم می توانید محیط کاربری گوشی خود را تغییر داده و باعث زیبایی و تنوع شوید. این تم دیدنی را در ادامه از وب سایت20-20دریافت کنید.


ADMIN بازدید : 355 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

امروز تصمیم گرفتیم که مجموعه 4 تم شیک و فانتزی با موضوعات مختلف برایتان آماده کنیم. تم ها همیشه متنوع بوده و کمتر شخصی هست که بطور مداوم از آن ها استفاده کند. معمولا پس از مدتی کار کردن با موبایل خود از محیط تکراری آن دل زده میشوید و تصمیم میگیرید که تم گوشیتان را عوض کنید به همین دلیل روزانه هزاران تم با موضوعات مختلف در بازار و اینترنت عرضه میشود ما هم سعی داریم که هربار چند تم از بهترین ها را برای شما آمداه کنیم اینبار هم یک مجموعه  از تم های فانتزی و گرافیکی را برای گوشی های سونی اریکسون آماده کرده ایم و سعی یمان در این بوده تا با تنوع این مجموعه رضایت کامل شما کاربران عزیز را جلب نماییم. شما این مجموعه فوق العاده زیبا را می توانید از وبسایت 20-20 دریافت نمایید.


ADMIN بازدید : 333 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تم جدید و بسیار زیبای Circles مخصوص گوشی های نوکیا سیمبین سری ۶٠ ورژن ۵ ، را برای شما کاربران محترم وب سایت20-20 آماده کرده ایم. امیدواریم مورد قبول تان واقع گردد.

 

Circles S60v5 تم جدید و بسیار زیبای Circles   نوکیا S60v5

ADMIN بازدید : 491 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود والپیرهای متحرک برای آندروید Mini Dino 1.0.3

Mini Dino یک مجموعه ی فوق العاده از والپیرهای دایناسوری مخصوص آندروید میباشد. این والپیر های جذاب به طوری عمل میکنند که بعد ضربه زدن به دسکتاپ گوشی ضربات را حس و عکس العمل نیز انجام میدهند. همچنین این والپیر ها نوعی اسکرین سیور هوشمند نیز به حساب می آیند به طور مثال والپیر ها پس از چند ثانیه بدون تحرک به خواب میروند یا پس از مدتی شروع به بازی کردن نیز میکنند. دیگر ویژگی ها شما میتوانید به وسیله این نرم افزار بسیار جذاب تصاویر مورد نظر خود را یسازید یا تصاویر از پیش تعیین شده را ویرایش نمایید. شما میتوانید ورژن جدید این نرم افزار را به طور کاملا رایگان از وبسایت بیست 20-20نیز دریافت نمایید.



ADMIN بازدید : 383 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تم نقره ای آندروید

دانلود تم نقره ای رنگ آندروید TSF Shell Theme - Tha Antimony v1.0

TSF Shell Theme - Tha Antimony v1.0 تم نقره ای رنگ با طرحی ساده و بسیار شیک می باشد. این دارای بیش از 500 آیکون مختلف است, طرح متالیک آیکون ها نیز جلوه ای زیبا به نمای این تم می بخشد.

ADMIN بازدید : 1310 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

 

یکی از علت های شهرت گوشی های آندروید قابلیت اجرای پس زمینه های متحرک یا همان Live Wallpaper است. از آنجا که وجود این پس زمینه های متحرک محیط صفحه اصلی را تغییر داده و جلوه زیبایی به آن میدهند بر آن شدیم مجموعه ای از این پس زمینه ها را برای شما کاربران سایت قرار دهیم. این مجموعه شامل 35 پس زمینه متحرک برای آندروید میباشد. دانلود مجموعه پس زمینه های متحرک در ادامه مطلب …

ADMIN بازدید : 592 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

ار دیگر سایت محبوب شما بیست20-20 تقدیم می کند:

این بار در سایت سوسن خانوم تم جمجمه Skull را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

تم جمجمه Skull یک تم شیک و حرفه ای برای انواع گوشی های موبایل ال جی می باشد که قابل اجرا بر روی گوشی های Galaxy Ace S5830 میباشد.

این تم  جدید را می توانید هم اکنون برای اولین بار در ایران از سایت  دریافت کنید. امیدواریم با دریافت و استفاده از این تم لذت ببرید.

 

Skull

برای دانلود تم روی ادامه مطلب کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 762
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,116
  • بازدید ماه : 10,174
  • بازدید سال : 57,418
  • بازدید کلی : 1,157,913
  • تبلیغات سمت چپ