loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 453 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (1)
دانلود Up - بازی بالا
بازی Up (بالا) از روی انیمیشن بی نظیر و پرطرفدار Up طراحی و ساخته شد است که داستان پیرمردی 78 ساله به نام کارل فدریکسن را حکایت می کند که همسر عزیزش (الی) را از دست داده و هیچ وقت یاد و خاطرش از ذهن او بیرون نمی رود، او از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. کم کم فدریکسن متوجه می شود کارگران ساختمانی خانه های اطراف خانه ی او را خراب می کنند تا به جای آن ها آسمان خراش های غول آسا بسازند و به زودی خانه ی او نیز دیگر نباید در آن منطقه باشد، اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند بنابراین تصمیم می گیرد هزاران بادکنک به خانه اش وصل کند و آن را به پرواز در آورد تا به مکانی که سکونت در آن جا از بچگی آرزوی او و همسر دلبندش بوده است، یعنی آبشار بهشت در امریکای جنوبی، تغییر مکان دهد. بر حسب اتفاق پسر شش ساله ای به نام راسل که می خواست به یک سالمند کمک کند تا نشانهایش را کامل کند، در سفر با او همسفر می شود و ماجراجویی آغاز می شود ...
ADMIN بازدید : 387 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی زیباوکم حجم Phenomenon City of Cyan

▐نسخه سالم Final  ▐

بازی Phenomenon City of Cyan بازی زیبا و جدبد است .که درسال 2012 منتشر شده است. شمادر این بازی بایدبه مونیکاکمک کیند.تا راز وفاجعه ی را از دوران بچگی خود درشهر فنومنون  را کشف کند.20سال قبل در این شهریک آزمایش خطرناکی انجام شد.وموجب تخریب کامل شهرگردید.وبساری از شهروندان این شهر به موجودات عجیب وغریبی  تبدیل شدن.شما باید دراین بازی این شهر را دوباره پیدا کنید.وبا موجودات ماورالطبیعی پیکار کنیدو این شهر را دوباره به آباد کنید .این بازی از گرافیک خوب وسبک بازی خوبی برخوردار است.شما می توانید این بازی زیبا را از وب سایت 20-20ه طور کاملا رایگان دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

PhenomenonCityofCyanScreenShot1

PhenomenonCityofCyanScreenShot2

PhenomenonCityofCyanScreenShot3


ADMIN بازدید : 309 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود پکیج سری بازی های شاهزاده ی ایران

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

With CRACK   MihanDownload 2002-2010 RELOADED

هز بازی در لینک های جداگانه



نام بازی: Package Of Prince Of Persia
پلتفورم : pc
ژانر: Platformer
تاریخ انتشار جهانی :2002-2010
تاریخ انتشار در آمریکا :2002-2010
تاریخ انتشار در اروپا :2002-2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی :
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
سال پیش,یوبی سافت امتیاز سری محبوب POP را از جردن مکنر,سازنده ی بازی گرفت و سبکی جدید را پایه گذاری کرد.سبکی که بعد ها با POP2 و GOW2 به اوج رسید.یوبی سافت سه شماره از بازی را با داستانی درگیرکننده که برداشتی آزاد از یکی از داستان های هزار و یک شب بود ساخت.سه شماره ای که با نام مجموعه ی شن های زمان شناخته می شد.
ادامه ی نقد بازی

Prince of Persia   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 427 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Alice Madness Returns PC دانلود بازی اکشن و ماجراجویی Alice: Madness Returns برای PC

|نسخه کم حجم و معتبر BlackBox|

بازی زیبای Alice: Madness Returns که یکی دیگر از عناوین زیبا و پرطرفدار کمپانی بزرگ EA GAMES است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و طرفداران خاصی را به سمت خود جذب نمود. داستان بازی در مورد خترکی است به نام آلیس که خانواده او یازده سال پیش طعمه آتش سوزی شدند، سپس آلیس با توجه به وحشت که از این موضوع پیش آمده داشت تصمیم بر مقابله با شیاطین میگیرد تا جایی که بازی به سمت فضای فانتزی سوق می یابد. نکته جالب در بازی استفاده از سلاح های مختلف برای دفاع از خود است که در بازی های هم سبک بسیار کم به چشم می آید، بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار عالی برخوردار است که موجب راحتی ارتباط برقرار کردن پلیر با بازی میشود.

ADMIN بازدید : 378 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Resident Evil Operation Raccoon City pc bb دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC|نسخه کم حجم BlackBox

|نسخه معتبر و کم حجم BlackBox|

زیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد. نسخه کم حجم بازی توسط گروه بلک باکس کرک و منتشر شد.

ADMIN بازدید : 394 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Yesterday PC دانلود بازی Yesterday برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

بازی زیبا و منحصر به فرد Yesterday از استودیوی بازی Pendulo عرضه شد، بازی در سبک جدید ماجرایی. بازی که پر از رمز و راز است و میتوان محیط آن را به صورت تاریک،غم انگیز و …. تعریف نمود، بازی از هیجان و ماجرای جدیدی برخوردار است که تا به حال در بازی های دیگر به چشم نیامده است! محیط فوق العاده،گیج کننده و شخصیت های مشکوک شما را با یک ماجرا و تجربه ی جدید آشنا میکند. داستان در شهر نیویورک در سال ۲۰۱۱ اتفاق می افتد زمانی که تمام مردم شهر یکی پس از دیگری ناپدید میشوند و بعد از مدتی آن ها را مرده یافت میکنند، هنری به همراه دوست خود کوپر برای یافتن این راز و کشف کردن حقایق دست به کار میشوند و با وقایع ترسناک و ماجراهایی پیچیده روبرو میشوند. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت 20-20 دانلود کنید و لذت ببرید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 425
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 763
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,226
  • بازدید ماه : 10,284
  • بازدید سال : 57,528
  • بازدید کلی : 1,158,023
  • تبلیغات سمت چپ