loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 309 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود پکیج سری بازی های شاهزاده ی ایران

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

With CRACK   MihanDownload 2002-2010 RELOADED

هز بازی در لینک های جداگانه



نام بازی: Package Of Prince Of Persia
پلتفورم : pc
ژانر: Platformer
تاریخ انتشار جهانی :2002-2010
تاریخ انتشار در آمریکا :2002-2010
تاریخ انتشار در اروپا :2002-2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی :
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
سال پیش,یوبی سافت امتیاز سری محبوب POP را از جردن مکنر,سازنده ی بازی گرفت و سبکی جدید را پایه گذاری کرد.سبکی که بعد ها با POP2 و GOW2 به اوج رسید.یوبی سافت سه شماره از بازی را با داستانی درگیرکننده که برداشتی آزاد از یکی از داستان های هزار و یک شب بود ساخت.سه شماره ای که با نام مجموعه ی شن های زمان شناخته می شد.
ادامه ی نقد بازی

Prince of Persia   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 304 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Nexuiz PC دانلود بازی Nexuiz برای PC

نسخه معتبر FLT

قرن هاست Kavussari ها و Forsellians ها جنگ میکنند . آتش بس بین انها بسیار شکننده است و  دوباره آتش میان انها شعله ور میشود . انها بیشترین کار روزانه خود را صرف اموزش جنگ و ساخت سلاح میکنند تا رغیب خود را از گردانه خارج کنند , حال شما باید این آتش را با از بین بردن دشمن یا با راه کاری برای دوستی مطلق،خاموش کنید.
در سال ۲۰۱۰ بازی کامپیوتری در سبک تیراندازی به جهانیان شناخته شده به عنوان Nexuiz که از موتور خوبی برخوردار بود. و توانست توقع گیمرها را برآورده کند و بازی مانگاری شود تا انجا که،THQ  اعلام کرد که بهعنوان بخشی از برنامه های خود در اوایل سال ۲۰۱۲ نسخه دوم این بازی منتشر خواهد شد .نسخه دوم بازی به نام Nexuiz reinvents از موتور CryENGINE بهرمند است که توسط توسعه دهنده مبتنی دنور بر پایه IllFonic helmed ایجاد شده است . بازی Nexuiz بر اساس تیرانداز اول شخص است که در آن شما خصمانه با خونریزی و نفرت به جنگ پرداخته تا دشمن خود را از بین ببرید.بازی با الهام از زمان اینده در فضا , همراه با سلاح های کلاسیک و مدرن همچنین مرگ بار , غول های بزرگ و قوی در فضایی بزرگ (Open World) ساخته شده است تا به جنگ ربات ها بروید و انها را از بین ببرید.از قابلیت های این بازی میتوان به پرش های بلند و مواج با سلاح های مدرن و پیشرفته و غیر قابل وصف در صورتی که تا حالا نظیر انها را ندیدید اشاره کرد که با قابلیت انلاین بازی میتوانید به کشتن دوستان یا با کمک انها به کشتن دشمن در بازی بپردازید.

ADMIN بازدید : 447 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Driver San Francisco PC  دنلود بازی Driver: San Francisco برای PC|نسخه کم حجم BlackBox

|نسخه معتبر و کم حجم BlackBox|

سری بازیهای درایور که میتوان گفت از اوایل تولد رایانه وجود داشته است طرفداران زیادی دارد، هر ساله از بازی درایور یک نسخه جدید با استراتژی و موضوع متفاوت نسبت به نسخه های قبلی منتشر میشود. در سال ۲۰۱۱ شرکت بزرگ UBISOFT نسخه جدید این بازی یعتی Driver: San Francisco را روانه بازار نمود. جالب توجه است که بدانیم نسخه جدید کاملاً با نسخه های قبلی تفاوت دارد و وقایع در سن فرانسیسکو رخ میدهد. نسبت به نسخه های قبلی در تمام نکات رانندگی به خوبی دقت شده است، و میتواند تجربه ایی متفاوت از بازی درایور برای گیمر ها باشد.

ADMIN بازدید : 378 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Resident Evil Operation Raccoon City pc bb دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC|نسخه کم حجم BlackBox

|نسخه معتبر و کم حجم BlackBox|

زیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد. نسخه کم حجم بازی توسط گروه بلک باکس کرک و منتشر شد.

ADMIN بازدید : 429 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

FlatOut 3 Chaos And Destruction PC دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC

[نسخه معتبر SKIDROW]

بازی فوق العاده زیبا و اکشن FlatOut 3 Chaos And Destruction که توسط کمپانی Team 6 Studios ساخته شده و Strategy First Inc آن را به تازگی برای PC منتشر نموده است ، سومین نسخه از سری بازی های FlatOut انتشار یافت و این خبر خوبی برای طرفداران بازی های مسابقه ای به سبک خشن و درگیرانه است در نسخه جدید شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که از عمده ی آنها می توان به قرار دادن یک موتور گرافیکی فوق العاده و همچنین پیشرفته شدن مراحل اشاره کرد ، در بازی تخریب پذیری محیط به شکل خیره کننده ای صورت می گیرد به طوری که شما می توانید بیش از بیست هزار شی را نابود کنید و همین مسئله هیجان مسابقه را بسیار افزایش خواهد داد ، امکان استفاده از وسایلی برای نابود سازی یا تخریب دیگر ماشین ها نیز وجود دارد و شما می بایست از آنها برای از بین بردن رقبای خود بهره ببرید ، در بازی ۴۷ وسیله نقلیه به همراه ماشین های سنگین مانند : بولدوزر و تانک و…قرار داده شده و هرکدام ویزگی و برتری نسبت به یکدیگر دارند و گیمر می تواند از میان آنها یکی را برای انجام مسابقات انتخاب نماید ، همچنین امکان بازی به صورت آنلاین نیز وجود دارد و تا ظرفیت ۱۶ نفر در محیط آنلاین در نطر گرفته شده است ، همانطور که گفته شد بازی دارای گرافیک فوق العاده عالی به همراه گیم پلی بسیار روان و خیره کننده است یکی دیگر از ویژگی های برتر نسخه جدید استفاده از صداگذاری بسیار خوب و قرار دادن آهنگ های زیبا در آن است که هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد.این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت بیست دانلود کنید و لذت ببرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,534
  • بازدید ماه : 9,592
  • بازدید سال : 56,836
  • بازدید کلی : 1,157,331
  • تبلیغات سمت چپ