loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 891 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Warcraft II BattleNet Edition دنیای وارکرافت

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: Warcraft
پلتفورم : pc
ژانر: Real-time strategy, MMORPG
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Blizzard Entertainment
مد بازی : Multi Players
حمایت توسط : Blizzard Entertainment
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد
همه مطالب ادامه دارند
ADMIN بازدید : 359 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

Krater PC دانلود بازی Krater برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

بازی Krater یک بازی زیبا در سبک RPG است که تمام اتفاقات در این بازی در دنیایی خیالی با موجودات اهریمنی فضایی اتفاق می افتد. مبنی بر گفته ی سازنده این بازی شما را به آینده ایی بعد از آخرالزمان میبرد که در آن برای نجات دادن هم نوعان و نسل خود به اجبار با دیگر موجودات به جنگ میپردازید، اما باید در نظر داشته باشید که مبارزه با دیگر اقوام موجودات کار راحت و آسونی نیست و نمیتوان به سادگی آن ها را مغلوب کرد. بازی در تمام مبارزات و سطوح به صورت ۳ جناح انجام میشود که دو جناح دیگر قصد نابودی شما را دارند.


ADMIN بازدید : 649 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Confrontation 2012

 

نسخه سالم و کامل + کرک Reloaded

این بار نیز بازی بسیار زیبای دیگری را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. این بازی به سبک استراتژیکی بوده و تمام بازی در یک شهر خیالی به نام Aarklash اتفاق می افتد. شما باید با توانایی های خود سرزمین های را که جادوگران مختلف به تصرف خود در آورده و حکم رانی می کنند را بگیرد. و دوباره این شهر را یک پارچه سازید. در این بازی بیش از 30مرحله وجود دارد که در هر کدام از مراحل باید با جادوگران مختلفی بجنگید. از امکانات خوب این بازی می توان به : بالا بودن گرافیک وجود مراحل مختلف، دید مناسب دوربین و تسلط داشتن به تمامی نقاط اشاره نمود شما در این بازی برای رسیدن به پایان بازی باید دانش و سیتم های نظامی خود را افزایش بدید و به مجهز نموند خطوط دفاعی و نظامی خود شهر خود اقدام کنید.در کل Confrontation بازی خوبی برای علاقه مندان به اینگونه بازی ها می باشد شما می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت کاملا رایگان از وب سایت ایرانیان 20 به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.


ADMIN بازدید : 371 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Confrontation PC دانلود بازی Confrontation برای PC

نسخه معتبر RELOADED

Confrontation عنوان یک بازی استراتژیک زیبا و کم حجم در زمان وقایع جنگ نیرو های اهریمنی با یکدیگر برای فرمانروایی بر هم است. بازی را میتوان در سبک بازی بسیار معروف قلعه جای داد با این تفاوت که شما فرمانروای نیرو های اهریمنی به جای انسان ها هستید. جذابیت بازی در نکته ایی از بازی است که تا به حال در دیگر بازی های استراتژیک دیده نشده است و آن جنگ همزمان از چهار جناح مختلف است. بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است.


ADMIN بازدید : 368 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Warlock Master of the Arcane 2012 با لینک مستقیم

دانلود بازی Warlock Master of the Arcane 2012 + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر RELOADED***

بازی بسیار زیبا استراتژیک Warlock Master of the Arcane که توسط استودیو بازیسازی Ino-Co Plus ساخته شده و سپس کمپانی Paradox Interactive برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، اگر به دنبال عنوانی جدید شبیه به بازی Watcraft می گردید شاید این 


بتواند با سبک نه چندان جدیدش شما را راضی نگه دارد ، بازی در شهر آردانیا که یک شهر خیالی میباشد انجام میشود و شما سعی در تصرف جهان دارید و با استفاده از قهرمان (هیرو) خود باید به این هدف دست پیدا کنید ، امپراطوری خود را بسازید، گسترش دهید و سربازان خود را برای مقابله و رویارویی با دشمنان خود تعلیم دهید ، در بازی شما با استفاده از قدرت جادوگری خود و مهارت هایتان به مقابله با دشمنتان برای پیروزی و گسترش سرزمین خود به میدان نبرد می روید ، با توجه به حجم کمی که این بازی دارد اما می توان گرافیک و گیم پلی آن را بسیار خوب و قابل قبول دانست و همانطور که گفته شد یک جایگزین مناسب برای بازی هایی با سیک استراتژیک می باشد ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت 20-20 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

ADMIN بازدید : 339 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Port Royale 3 GERMAN PC1 دانلود بازی Port Royale 3 برای PC|نسخه SKIDROW

|نسخه معتبر SKIDROW|

در بازی Port Royale 3 پلیر به یک ماجراجویی  حماسی در جزایر کاراییب در طول قرن هفده، یعنی زمانی که وضعیت دریاها آشفته و قدرت های نیروی دریایی کشور های اسپانیا،انگلیس،فرانسه و هلند تمام سعی خود را برای پیروزی در مبارزه به کار گرفته اند تا برتری را در متعمرات از آن خود کنند. شما در نقش یک کاپیتان جوان ظاهر میشوید که در تلاش برای رسیدن به ثروت و شهرت متعمرات جهانی است. شما میتوانید برای رسیدن به هدف خود از دو راه اقدام کنید! بجنگید یا معامله کنید. سبک بازی استراتژیک است و از نظر گرافیک و گیم پلی فوق العاده است. بعد از گذشت چند ساعت از کرک شدن بازی توسط گروه GENESIS، گروه SKIDROW نیز این بازی زیبا را کرک کرد که هر دو نسخه بازی در سایت قرار گرفت.

ADMIN بازدید : 426 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Toy Soldiers PC1 دانلود بازی Toy Soldiers برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

XBOX Live با افتخار بازی سربازان اسباب بازی را به PC تقدیم میکند! سربازان اسباب بازی بازی است که به عملکرد پلیر بسته است و براساس استراتژی عمل میکند که پلیر باید با هدایت سربازان اسباب بازی در جنگ جهانی اول در مقابل دشمن ایستادگی کند و پیروز میدان شود. از عوامل بسیار هیجان انگیز و زیبای بازی میتوان به سنگرها، تانک ها، سواره نظام، هواپیماهای جنگی و ….. اشاره کرد که موجب شده است تا بازی به اوج هیجان خود برسد و در سبک خود بی نظیر و بی رقیب باشد.

ADMIN بازدید : 639 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

Naval War Arctic Circle PC دانلود بازی Naval War Arctic Circle برای PC

|نسخه معتبر TiNiYSO|

بازی های استراتژیک در سبک جنگ های دریایی همیشه طذفداران خاض خود را داشته و برای پلیر جذابیت و تجربه ایی جدید را به همراه داشته است. در بازی زیبای Naval War که به پلیر این اجازه داده میشود تا ناوگان های دریای،کشتی ها،زیردریاییها و … را در جنگ با دشمن هدایت کند  از نظر گیم پلی سبکی خاص است که پلیر را نسبت به دیگر بازی های مشابه آزادتر گذاشته است. در این بازی شما باید مقابل کشورهایی همچون انگلستان،آلمان،ایالات متحده،روسیه،کشورهای اسکاتلندی مبارزه و ایستادگی کنید تا پیروزی در جنگ را از آن خو کنید.

ADMIN بازدید : 527 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

Dungeons Game Of The Year Edition PC دانلود بازی Dungeons Game Of The Year Edition برای PC

|نسخه معتبر FIGHTCLUB|

بازی زیبای Dungeons که بعد از مدت ها از انتشار نسخه های قبلی نسخه جدید این بازی به عنوان نسخه سال عرضه شده است، بازی زیبای استراتژیک که میتوان به عنوان یک بازی تخیلی نیز در رده بندی بازی ها قرار داد. این قسمت از بازی نیز همانند دیگر قسمت ها به دنبال انتقام گرفتن هستید اما جالب است کهبدانید این بازی پیرو نسخه قبل است، یعنی جایی که شما را به داخل سیاهچال می اندازند و شما از سیاهچال نجات پیدا میکنید و این قسمت از بازی را شروع میکنید. بازی از گرافیک و گیم پلی نسبتاً خوبی برخوردار است. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت 20 دانلود کنید و لذت ببرید. 
ADMIN بازدید : 688 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

Men of War Condemned Heroes PC دانلود بازی Men of War Condemned Heroes برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

بازی مردان جنگ که به تازگی از شرکت ۱C Company منتشر شده است یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک است که در آن تمام تاکتیک های جنگی به کار رفته است و به شیوه و نوع حملات،دفاع ها و …. دقت شده است. میتوان گفت اولین بازی استراتژیک جنگی است که در تمام حالات جنگ به کار رفته است و به درستی بر روی شیوه ها،محل ها و…… کار شده است، بازی تمام عملیات جنگی را میان گروهی به نام مردان جنگ و اتحاد جماهیر شوروی را به نمایش میکشاند. بازی نسبت به دیگر بازی های استراتژیک و حجم کم از گیم پلی فوق العاده و گرافیک بی نظیری برخوردار است.


ادامه مطلب بروید.....

ADMIN بازدید : 895 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

 دانلود رایگان پکیج سری بازی های Company Of Heroes


لیست بازی های این مجموعه :1.Company of Heroes
2.Company of Heroes Tales of Valor
3.Company of Heroes: Opposing Fronts

به صورت لینک های جداگانه


نام بازی: Company Of Heroes 1,2,3
پلتفورم : pc
ژانر:Strategy
تاریخ انتشار جهانی :2006 - 2009
تاریخ انتشار در آمریکا :2006 - 2009
تاریخ انتشار در اروپا :2006 - 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
مد بازی : Single-player, multiplayer
حمایت توسط : Relic Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
گروهان قهرمانان(به انگلیسی: Company of Heroes) یک بازی استراتژی همزمان است که توسط شرکت رلیک انترتیمنت ساخته شده‌است. و در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۶ منتشر شد. این بازی اولین بازی از سری گروهان قهرمانان و اولین بازی که برچسب گیمز فور ویندوز را دارد است. داستان این بازی در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد.
دانلود رایگان بازی جدید  Company of Heroes ادامه ی نقد در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 381 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

Fraps نرم افزار محبوب گیمرها Beepa Fraps v3.4.6 Retail

 
 

Fraps یک نرم افزار بسیار محبوب در میان گیمر ها است. در واقع این نرم افزار یک نرم افزار جهانی است که میتوانید بر پایه تکنولوژی های OpenGL یا DirectX عمل کند. با استفاده از این نرم افزار میتوانید در هنگام بازی ، متغییر FPS را در گوشه پنجره مشاهده کنید و مقدار FPS را بین دو نقطه اندازه گیری و بررسی کنید و سپس آمار و ارقام را ذخیره کنید. یا امکان دیگر آن که بسیار محبوب است ، گرفتن اسکرین شات و عکس و فیلم از محیط بازی تنها با یک کلیک است. درواقع بعد از فشردن کلید دیگر نیازی به عملیات جانبی برای ذخیره آن نیست و فیلم یا عکس به صورت اتوماتیک بر روی سیستم شما ذخیره میشود.

 

 

download نرم افزار محبوب گیمرها Beepa Fraps v3.4.6 Retail دانلود – ۲٫۵ مگابایت

password نرم افزار محبوب گیمرها Beepa Fraps v3.4.6 Retail پسورد : www.aftabdownload.com

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,913
  • بازدید ماه : 9,971
  • بازدید سال : 57,215
  • بازدید کلی : 1,157,710
  • تبلیغات سمت چپ