loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 364 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

وبکم مجازی با Video2Webcam 3.3.6.6

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که می تواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار می تواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و می تواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار می تواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد.

 


ADMIN بازدید : 335 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)
نرم افزاری کاربر محور است برای صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در این نرم افزار کاربر حتی نبایستی ۱ خط بنویسید و تمامی مراحل به صورت بصری و دیداری یا به بیانی ویزاردی انجام خواهد شد. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را دارا می باشد. یک وبسایت کامل میتواند توسط این نرم افزار طراحی شود که دارای صفحات داخلی متفاوت و نقشه سایت باشد. تعیین هدرها و فوترها و قرار دادن لینک های مختلف در این قسمت جهت دسترسی به دیگر قسمت ها همانند وبسایت های حرفه ای میتواند توسط کاربر ایجاد شود. تعیین عرض و طول صفحه و همچنین ایجاد عناصری که به صورت درصدی دارای عرض و طول باشند.ساخت اسلایدشو به صورت کاملا حرفه ای با افکت های مختلف و سپس استفاده از آن در صفحه وب نیز بسیار حائز اهمیت است. از نظر گرافیکی کاربر بر تمامی امور احاطه خواهد داشت. ساخت و ایجاد از عکس ها و تطبیق آنها با دنیای وب و همچنین کنترل فونت های استفاده شده در صفحات به همراه عناصر دورگرد که میتوان از آنها استفاده نمود. قرار دادن اشیاء و فایل های پیوستی نظیر نقشه های گوگل و فید های فیس بوک نیز در نرم افزار به طور کامل پشتیبانی شده است.


ADMIN بازدید : 615 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود ICQ v7.8.6800 - نرم افزار برقراری گفتگو های اینترنتی و چت
ICQ یکی دیگر از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به گفتگو و چت بپردازید، پیغام آفلاین، ایمیل و یا SMS ارسال کنید، ارتباطات صوتی و یا ویدیویی داشته باشید و یا امکان ارسال فایل، عکس، فیلم و URL را در اختیار داشته باشید. تنها کافیست تا شما یک اکانت ICQ داشته باشید تا بتوانید از امکانات بی نظیر این مسنجر استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به فراهم کردن پنجره و اتاق های چت، سفارشی سازی رایط کاربری، انجام چندین چت همزمان، برگزاری جلسات ویدیویی، قرار دادن عکس و تصاویر انیمیشن، ارسال شکلک های جدید و ... اشاره نمود.

ADMIN بازدید : 647 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager v6.11 Final - سریعترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر می باشد که دارای قابلیت هایی برای ادامه دانلود و حتی زمان بندی برای دانلودها می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه گرفتن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوب به علت هایی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و ... کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

ADMIN بازدید : 399 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

webcamax مدیریت کامل وب کم با WebcamMax v7.6.2.2

 

WebcamMax نرم افزاری جهت مدیریت کامل بر روی وب کم بوده که به وسیله آن ، قادر به اضافه کردن افکت های خاص ، عکس و ویدئو به تصاویر وب کم واقعی یا مجازی خود و نمایش آن به دوستانتان در مسنجر و یا سایت هایی مانند Ustream می باشید. این نرم افزار سازگار با اکثر مسنجرهای شناخته شده مانند MSN ، Yahoo ، ICQ ، Skype ، Paltalk و … می باشد. شما با استفاده از تنظیمات موجود در این نرم افزار می توانید از هزاران افکت آنلاین بر روی تصاویر وب کم تان استفاده کرده و یا افکت دلخواه خود را طراحی کنید. همچنین قادر به عکسبرداری و ضبط تصاویر در حال نمایش وب کم و به اشتراک گذاری آن در سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند Youtube می باشید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebcamMax:

 

- دارای هزاران افکت مختلف جهت افزودن به تصاویر در حال نمایش وب کم

- قابلیت دانلود افکت های متعدد و یا ساخت افکت دلخواه خود

- قابلیت عکسبرداری و ضبط تصاویر وب کم و به اشتراک گذاری آن

- قابلیت نمایش عکس ، کلیپ های ویدئویی و یا صفحه نمایش ویندوز به جای وب کم

- قابلیت نشانه گذاری مکان های مورد نظر خود بر روی وب کم

- پشتیبانی از اکثر مسنجر های معروف مانند MSN ، Yahoo ، ICQ ، Skype ، Paltalk و …

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- و …

                                                    

ADMIN بازدید : 416 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager 6.11 Beta 3

Internet Download Manager نرم افزار بسیار معروفی است که برای مدیریت دانلود ساخته شده است. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراکی فایل دانلود کرد و نیز بر روی فایل در حال دانلود مدیریت کامل نمود. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر بر روی لینک دانلود به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این برنامه :

قابلیت دانلود از سایت های مختلف اشترک گذاری فایل
قابلیت دانلود فیلم از سایت های پلیر آنلاین
مدیریت آسان در هنگام دانلود فایل
پشتیبانی از زبان های مختلف
سازگار با مروگرهای مختلف
سازگار با ویندوز های XP/Vista/7
حجم مناسب

و …


ADMIN بازدید : 343 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

3 آخرین نسخه برنامه فلش پلیر است که به آن برای مشاهده فایلهای فلش موجود در صفحات وب نیاز دارید. آپدیت برنامه به شما امکان مشاهده کلیپ ها و بنر های فلش جدید را می دهد و شما را در مقابل باگها و تهدیدهای امنیتی موجود در نسخه های پیشین ایمن می کند.

دانلود فلش Adobe Flash Player 11

ADMIN بازدید : 373 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

جدیدترین نسخه مرورگر محبوب گوگل است که در آن شاهد تغییرات چشمگیری هستیم. شما می توانید صفحات تگ نویسی شده با HTML5 را با کیفیت بالاتر و بسیار روان تر مشاهده نمائید. همچنین این نسخه از گوگل کروم قادر به نمایش تصاویر و گرافیک های ساخته شده با استفاده از تکنولوژی جدید SwiftShader می باشد. علاوه بر این موارد، طبق روال گذشته مشکلات نسخه پیشین برطرف

دانلود کروم chrome

شده و امنیت بیشتری نیز برای شما فراهم شده است.

ADMIN بازدید : 396 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (2)

Serif WebPlus نرم افزاری برای طراحی سایت می باشد که تمامی آنچه که ممکن است شما یا سازمان شما برای ساخت وبسایت خود نیاز داشته باشید را با کیفیت های حرفه ای تحسین برانگیز دارا می باشد. بنابراین اطلاعات در مورد کد، برنامه نویسی و تجربه طراحی وبسایت از جانب شما برای نرم افزار مهم نیست، چراکه چه یک کاربر مبتدی باشید یا یک کاربر حرفه ای و یا تنها یک فرد مشتاق به یادگیری طراحی سایت، این نرم افزار بهترین انتخاب برای شما می باشد، زیرا به شما کمک می نماید تا به آسانی وبسایتی زیبا و کاملا حرفه ای برای خود ایجاد نمایید. این نرم افزار تالارهای گفتمان و بلاگ های جذابی را به همراه گالری های تصاویر و متحرک سازی شده برای شما ارائه نموده است، پشتیبانی از ویدئوهای یوتیوب، انیمیشن های فلش، صفحات وب محافظت شده توسط رمز عبور و ایمن، سایتهای تجارت الکترونیک مانند PayPal و غیره نیز توسط این نرم افزار فراهم آمده اند. Serif WebPlus تنها نرم افزاری برای طراحی وب می باشد که با انبوهی از خلاقیت ها برای شما ارائه شده است، با ای نرم افزار هر فردی قادر به ساخت وبسایتی شیک و زیبا تنها در عرض چند دقیقه می باشد که این امر را مدیون الگوی منحصربفرد DTP برای طراحی وب و واسط گرافیکی قابل دسترس فوری آن می باشد. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند دیگر بدون شک هیچ نیازی به یادگیری زبانهای برنامه نویسی پیچیده برای طراحی وبسایت مورد عاقه خود نخواهید داشت زیرا WebPlus تمامی آنچه را نیاز دارید برای شما انجام می دهد.

ADMIN بازدید : 537 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (1)

با استفاده از نرم افزار Video Booth می توانید به سادگی توسط وبکم خود کلیپ های ویدئویی و عکس های زیبا تهیه کنید. اضافه کردن افکت های زیبا روی عکس و ساخت ویدئوهای جالب و فانتزی از امکانات این نرم افزار به شمار می رود تا شما بتوانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی داشته باشید و یا نتیجه کار خود را روی یک وبسایت و یا مستقیما روی یوتیوب آپلود کنید.
امکانات نرم افزار Video Booth :
- تهیه عکس : عکس گرفتن توسط دوربین های متصل به کامپوتر با استفاده از Video Booth بسیار ساده است. تنها کافیست نرم افزار را اجرا کنید، تصویر را تنظیم کرده و کلیک کنید. تهیه یک عکس در حالت عادی یا 4 عکس در حالت "عکس برداری ادامه دار" از امکانات این بخش به شمار می روند. قبل از ثبت عکس، Video Booth روی صفحه نمایش شما فلشی را ظاهر می کند تا شما بدانید که چه زمانی عکس گرفته شده است.
- ضبط کلیپ های ویدئویی : با استفاده از Video Booth می توانید کلیپ های ویدئویی را تنها با چند کلیک از طریق وبکم کامپیوتر خود ضبط کنید. چیزی که در اینجا مهم است، پایداری و روانی کار نرم افزار می باشد. افکت های مختلفی برای اضافه کردن روی ویدئو در Video Booth وجود دارند.

ADMIN بازدید : 411 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

s نرم افزاری برای حذف تبلیغات مزاحم موجود در صفحات وب می باشد. این بنرهای تبلیغاتی مزاحم بخش زیادی از ترافیک اینترنتی شما را به هدر می دهند. این برنامه که با اکثر مرورگرها و مسنجرها همخوانی دارد، شما را از شر انواع بنرها و تبلیغات popup خلاص می کند و باعث شده که سرعت بارگذاری صفحات برای شما بهبود پیدا کرده و در مصرف ترافیک صرفه جویی شود.

حذف تبلیغات RemoveAds


لینک دانلوددانلود (۲٫۲۹ مگابایت)

لینک کمکی

لینک کمکی

ADMIN بازدید : 450 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود Opera v11.62 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا
Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

ADMIN بازدید : 455 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان و بسیار کم حجم می باشد که توسط آن می توانید سرعت اجرا و عملکرد مرورگر Firefox را افزایش دهید. این نرم افزار زمان شروع به کار مرورگر را ۳ برابر افزایش می دهد. نرم افزار SpeedyFox کاملا مطمئن بوده و کاربران بسیاری در سراسر دنیا دارا می باشد. این نرم افزار همچنین توانایی افزایش سرعت Skype ، Chrome ، Thunderbird را نیز دارا می باشد.

SpeedyFox is a very light utility developed to boost the speed of Mozilla Firefox, a web browser already famous for the high browsing speed it provides. The application has been specifically designed with this goal in mind, so it doesn’t comprise any other tool besides the dedicated feature to increase web browsing speed.In this regard, SpeedyFox has just a minimal interface, with only a few options displayed in the main window.


دانلود – Download

حجم فایل: ۵۷۰ کیلوبایت
سایت سازنده: www.crystalidea.com

ADMIN بازدید : 422 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Player v11.2.202.228 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی
- و ...
ADMIN بازدید : 508 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v18.0.1025 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.


          ادامه مطلب....

ADMIN بازدید : 453 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)

اینترنت دانلود منیجر یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه دانلود لینک های مستقیم ، غیره مستقیم ، و مخفی میباشد.

این نرم افزار پس از انتشار بخاطر سرعت و قدرت آن به شدت معروف شده و کاربران آن زیاد شده است.

20 این نرم افزار را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده است.

برای دانلود رایگان اینترنت دانلود منیجر و مشاهده سایر امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

از جمله ویژگی ها این نرم افزار میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

-قابلیت Pause و Resume در هنگام دانلود (در صورت پشتیبانی)

- دارا بودن قابلیت Grabber  به منظور دانلود فیلم های که لنیک دانلود ندارند مانند فیس بوک ؛ یوتیوب و …

- پشتیبانی از مرورگر های مختلف مانند Mozilla , Opera , Google Chroom , Safari  و …

- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص

-نصب سریع و آسان نرم افزار

- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود دانلود : دانلود رایگان با لینک مستقیم

 حجم  برنامه : ۴٫۵۸MB

password پسورد : www.p30af.com

source منبع : آسان دانلود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 384
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,738
  • بازدید ماه : 9,796
  • بازدید سال : 57,040
  • بازدید کلی : 1,157,535
  • تبلیغات سمت چپ