loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 283 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۲۷۲ والپیپر زیبا و با کیفیت با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.


ADMIN بازدید : 267 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپیپر با کیفیت HD با موضوع بازی های کامپیوتری با فرمت jpg و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰  فراهم آمده اند. در این مجموعه والپیپرهای با مضمون بازی های کامپیوتری قرار گرفته است. صحنه های از بازی ها و همچنین تصاویری از شخصیت های محبوب بازی ها در این مجموعه آماده استفاده به عنوان عکس پس زمینه دسکتاپ یا دیگر مصارف می باشد.


ADMIN بازدید : 274 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود تصاویر زیبا با موضوع ماشین Collection Wallpapers Cars

وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد. 20این بار افتخار این را دارد که مجموعه اى بی نظیر از عکس هاى بسیار زیبا با موضوع ماشین را براى شما علاقه مندان فراهم کند.این مجموعه تصاویر که شامل 39 عکس با فرمت JPG  میباشد در یک فایل بصورت فشرده شده در اختیار شما قرار داده شده است.این تصاویر زیبا در سایز 1170×1920 تهیه شده است.قابل ذکر است که این عکس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى تصویر قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران امکان پذیر باشد.امیدوارم این مجموعه مورد توجه و رضایت شما کاربران عزیز قرار گیرد.


ADMIN بازدید : 284 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گیم مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .


ADMIN بازدید : 316 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود والپیپر های زیبا به همراه تقویم آذر ماه 1391

این بار شاهد سری سی ام از والپیپر های زیبا به همراه تقویم ویژه آذر ماه سال 1391 می باشد. کاربران می توانید بسته به ذوق و سلیقه خود این والپیپر ها را دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود از آن استفاده نمایید، امید است این بخش نیز مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد این بخش تازه داشتید در ادامه با در جریان بگذارید. با توجه به مشکل سرعت کاربران و پیشنهادات دریافت شده، برای هر سایز از والپیپر های فوق لینک دریافت جداگانه قرار دادیم تا به راحتی و بدون صرف زمان والپپیر مورد نظر خود را دریافت نمایید.



ADMIN بازدید : 388 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)
دانلود والپیپرهای زیبا و متنوع - Beautiful Mix HD Wallpaper 18
این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.


ADMIN بازدید : 381 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

پک والپیپر با موضوع بازی فوق العاده زیبای Max payne 3 با کیفیت HD و رزولوشن 2560×1600 برای دانلود قرار داده شده است.تا زمان انتشار خود بازی (امروز یا فردا) از تصاویر آن لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


ADMIN بازدید : 339 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)
والپیپر های زیبا به همراه تقویم خرداد ماه 1391

این بار شاهد سری بیست و ششم از والپیپر های زیبا به همراه تقویم ویژه خرداد ماه سال 1391 می باشد. کاربران می توانید بسته به ذوق و سلیقه خود این والپیپر ها را دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود از آن استفاده نمایید، امید است این بخش نیز مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد این بخش تازه داشتید در ادامه با در جریان بگذارید. با توجه به مشکل سرعت کاربران و پیشنهادات دریافت شده، برای هر سایز از والپیپر های فوق لینک دریافت جداگانه قرار دادیم تا به راحتی و بدون صرف زمان والپپیر مورد نظر خود را دریافت نمایید.



ADMIN بازدید : 385 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود مجموع ۱۰۰ واللپیپر بسیار زیبا و بی نظیر از شهرهای دنیا

 

دانلود مجموع ۱۰۰ والپیپر بسیار زیبا و بی نظیر از شهرهای دنیا

در این پست مجموع ۱۰۰ والپیپر با کیفیت HD را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در اندازه ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,666
  • بازدید ماه : 9,724
  • بازدید سال : 56,968
  • بازدید کلی : 1,157,463
  • تبلیغات سمت چپ