loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 409 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)

دانلود RemoveIT Pro v7.65 Enterprise Edition نرم افزار مقابله با بد افزارها و برنامه های جاسوسی
RemoveIT PRO یک نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه شناسایی و حذف تمامی ابزارهای جاسوسی و بدافزارها می باشد. این نرم افزار قدرتمند جز آندسته از برنامه هایی می باشد که می تواند برای تمامی سیستم ها مفید واقع شود و بطور کاملا حرفه ای از سیستم شما مراقبت کند. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا تمامی ویروس هایی که دیگر آنتی ویروس های مشابه قادر به شناسایی آنها نیستند را شناسایی و سپس حذف کند. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع ویروس ها , برنامه جاسوسی و مخرب , تروجان ها و کرم های اینترنتی را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی اقدام به نابودسازی آنها کنید. این نرم افزار می تواند تمامی فرآیندهای سیستم در زمان بارگذاری و اجرای برنامه ها در زمان بالا آمدن ویندوز را چک کرده و تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و در صورت آلوده بودن و مشکلات بوجود آمده به شما اطلاع خواهد داد.



ADMIN بازدید : 378 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

برنامه ی امنیتی Dr.Web Security Space 7.0.1.09060

بسته ی امنیتی Dr.Web منتشر شده برای نسخه ی مختلف ویندوز حفاظت از سیستم شما و اطلاعات  مهم شما را در درستور کار خویش قرار داده است. برای شناسایی برنامه های مخرب از هر گونه منابع خارجی دریغی صورت نمی گیرد.دکتر وب ضدویروسی که محصول کشور روسیه می‌باشد و در سال 1992 منتشر شد.دکتر وب اولین ضدویروسی بود که توانست کرم‌اینترنتی کد سرخ (Code Red) را که باعث آلودگی 250000 هزار رایانه در آمریکا و اروپا شده‌بود، شناسایی‌کند.شناسایی واز بین‌بردن بدافزارها بر روی هارد دیسک، حافظه فلش و RAM یکی از پارامتر های مهم این نرم افزار است.ویژگی های برتر این نرم افزار عبارتند از ، ازدارنده بلادرنگ از فراخوانی خودکار فایل‌های موجود در هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی رام و حافظه فلش ،شناسایی ویروس‌های قرار داده شده در فایل‌های آرشیوی تودرتو ،تکنولوژی FLY-CODE که اجازه بررسی فایل‌های فشرده‌شده به‌وسیله پکرهای(Packers) ناشناخته را می‌دهد.


ADMIN بازدید : 402 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود SpyHunter v4.9.12.4023 - نرم افزار ضد جاسوسی قدرتمند

SpyHunter نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای مقابله با نرم افزارهای جاسوسی می باشد. این نرم افزار ضد جاسوسی برای کمک به کاربران در افزایش امنیت کامپیوتر در برابر خطرات ، طراحی شده است، بعد از نصب، SpyHunter به صورت خودکار تنظیم شده و بالاترین امنیت را برای کامپیوتر شما به ارمغان می آورد.
امکانات اصلی نرم افزار SpyHunter :
- حذف نرم افزارهای جاسوسی، تبلیغات مزاحم، Keylogger ها ، کوکی ها ، کلیدهای جاسوسی رجیستری، تولبارها، نرم افزارهای Popup داخلی و نرم افزارهای جاسوسی موجود در حافظه.
- حذف نرم افزارهای جاسوسی که باعث کاهش سرعت سیستم می شوند.
- پایگاه داده های شامل اطلاعات 500 نرم افزار و تبلیغات جاسوسی.
- آپدیت های رایگان برای شناسایی هر نوع نرم افزار جاسوسی جدید.
- اسکنر بسیار سریع.
- قابلیت بازگردانی برای بازیابی نرم افزارهای جاسوسی حذف شده.
- رابط کاربری زیبا و ساده.

- قابلیت اسکن سیستم در زمان های از پیش تنظیم شده.

- قابلیت تهیه بک آپ.


ADMIN بازدید : 359 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

IObit Malware Fighter PRO – نرم افزاری قدرتمند برای حذف برنامه های مخرب و همچنین نرم افزارهای ناخواسته است . این نرم افزار با داشتن دو موتور قدرتمند و تکنولوژی های جدید ، قابلیت شناسایی و حذف انواع برنامه های مخرب نظیر نرم افزارهای جاسوسی ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کی لاگر ، رباتها ، کرم ها و … را دارد . سه نوع از اسکن در دسترس می باشند ، اسکن هوشمند فایل های حیاتی سیستم عامل، فرآیند ها و دایرکتوری های سفارشی . کاربر می تواند با سفارشی کردن گزینه های اسکن ،‌ زودتر به هدف خود برسد . تمام قابلیت های محافظتی این نرم افزار به صورت یکپارچه در مرورگرهای وب نیز در دسترس هستند تا فعالیت های آنلاین شما نیز امن و بی خطر باشد.

برخی از ویژگی های این برنامه :

اسکن و گار مخصوص حافظه های USB قابل حمل

قابلیت اسکن سریع و سفارشی انواع اطلاعات

قابلیت Scan و مانیتورینگ فعالیت های شبکه و اینترنت

تجزیه و تحلیل رفتار نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، تروجان ها و …

اسکن هوشمند فایل های حیاتی سیستم عامل

قابلیت بروزرسانی دیتابیس نرم افزار

و …

ADMIN بازدید : 439 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار آنتی ویروس Norton AntiVirus 2012 v19.5.1.2 Final
در این پست وب سایت20-20 نرم افزاری با عنوان Norton AntiVirus را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار آنتی ویروس، یکی از محصولات کمپانی Symantec بوده که سازنده آن شرکتی در کشور امریکا می باشد. این نرم افزار از چهار لایه هوشمند حفاظتی برای تشخیص و از بین بردن ویروس ها و جاسوس افزارها استفاده می کند که نتیجه آن امنیت کامل سیستم شما در برابر هرگونه تهدید خارجی خواهد بود. سرعت اسکن این برنامه برای یافتن فایل های مخرب بسیار بالا بوده و همچنین در هنگام اسکن باعث کند شدن سرعت سیستم نمیگردد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به مواردی همچون امکان نصب در حافظه فلش تنها با یک کلیک، حفاظت در برابر تهدیدات شبکه، مدیریت پهنای باند، اسکن تمام فایل های پیوست شده ایمیل و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ADMIN بازدید : 419 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

اینترنت سکوریتی قدرتمند BitDefender Internet Security 2012 Build 15.0.38.1604

BitDefender Internet Security مجموعه ای از ماژول ها و امکانات یکپارچه می باشد که برای تامین امنیت آنلاین بودن شما در کنار یکدیگر قرار گرفته اند . این اینترنت سکوریتی با داشتن جدیدترین قابلیت ها ، قادر به مقابله با انواع حملات مبتنی بر وب است که با عملکردی سریع و قدرتمند برای انجام بهتر و مطمئن تر بازی های آنلاین ساخته شده است . این برنامه برای والدین نیز بسیار مفید می باشد زیرا که والدین عزیز می توانند از طریق این نرم افزار ، دنیای بی انتهای اینترنت را برای فرزندان خود امن و محدود نمایند و از مشاهده وب سایت های غیرمجاز و یا هرسایت دیگری جلوگیری نمایند . این برنامه همچنین قادر به اسکن مدارم ایمیل های دریافتی شما می باشد و از دریافت ناخواسته آن ها جلوگیری می کند . نسخه جدید قادر به شناسایی اتصالات ناخواسته به Wi-Fi شما نیز است.

ADMIN بازدید : 530 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

بسته امنیتی BitDefender Total Security 2012 Build 15.0.38.1604

BitDefender Total Security تمامی نیازی های شما برای تامین امنیت همه جانبه از کامپیوترتان را در خود جای داده است . این برنامه شامل بهترین و جدیدترین امکانات لازم برای مقابله با انواع فایل ها و برنامه های مخرب از جمله ویروس ها ، تروجان ها ، روت کیت ها ، کی لاگرها ، برنامه های جاسوسی و … می باشد که تمام این ابزارها در محیطی تیره و زیبا در دسترس شما هستند . با استفاده از موتور قدرتمند اسکن این برنامه ، می توانید تمام فایل ها و پوشه های مشکوک خود را اسکن کنید و پس از اتمام عملیات Scan ، فایل های مخرب شناسایی شده را حذف و یا قرنظینه کنید تا از فعالیت آن ها جلوگیری شود . BitDefender Total Security مملو از ویژگی های امنیتی است که از دو برنامه‌ی دیگر این شرکت یعنی آنتی ویروس پلاس و اینترنت سکوریتی الهام گرفته شده اند . این نرم افزار در تست های گرفته شده توسط شرکت معروف AV-Test ، توانسته است نمره ی 15.5 از 18 را کسب نماید . داشتن فایروال قدرتمند و هماهنگ با ویندوز ، کنترل فرزندان توسط والدین ، بهبود عملکرد سیستم ، رمزگذاری برروی فایل ها ، پشتیبان گیری آنلاین ، امن کردن چت کردن و … از سایر امکانات این نرم افزار می باشند که جدیدترین نسخه آن در دو بسته ی 32 و 64 بیتی قابل دریافت می باشد.

ADMIN بازدید : 373 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

حداکثر امنیت با TrustPort Total Protection 2012 12.0.0.4863

TrustPort Total Protection حداکثر امنیت برای کامپیوتر شما در مقابل انواع نرم افزارهای مخرب، تهدید های اینترنتی و سوء استفاده از اطلاعات محرمانه را به ارمغان می آورد . این برنامه قادر به شناسایی و حذف انواع ویروس ها ، تروجان ، کی‌لاگرها ، روت کیت ها ، کرم ها و … می باشد که قابلیت مبارزه با ایمیل های ناخواسته و اسپم را نیز دارد . فایروال قدرتمند آن باعث ایجاد ارتباطی امن و غیرقابل نفوذ بین کامپیوتر و اینترنت می شود و به صورت حرفه ای فعالیت های در حال اجرای آن را بررسی می کند و توانایی مدیریت پورت ها را نیز به شما می دهد . نسخه ی جدید آن قادر به دسترسی امن به حافظه های جانبی نظیر فلش ها و کارت های حافظه است تا به صورت امن و بی خطر ، به انتقال اطلاعات بپردازید . رمزگذاری داده ها و فریزکردن آن ها ، اسکن سریع انواع فایل ها و پوشه ها ، داشتن System recovery disk ، شخصی سازی تنظیمات بوت و … از سایر قابلیت های این نرم افزار محافظتی و All In One می باشند.

ADMIN بازدید : 380 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

ADMIN بازدید : 394 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید.

 

avast اينترنت سكوريتي اوست Avast Internet Security 7.0.1426.0

 

                    ./....ادامه مطلب.......///////////

ADMIN بازدید : 431 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

mvzjn5gr حفاظت سیستم با Rising PC Doctor 6.0.5.16

 

Rising PC Doctor یک ابزار نرم افزار پیشرفته جهت حفاظت از سیستم شماست.Rising PC Doctor همچون یک آنتی ویروس مطمئن کلیه حرکات سیستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهایی همچون تروجان اسپای یا ویروس به طرف سیستم آنها را متوقف کرده و مانع از آلودگی سیستم شما می شود .

 

قابلیتهای کلیدی Rising PC Doctor :
طراحی اسکن هوشمند
پشتیبانی قدرتمند از Microsoft Internet Explorer
نظارت دقیق بر روند کار
ابزارهای کافی و پیشرفته
اسکن بسیار دقیق و نابودسازی انواع تروجان

پشتیبانی کامل از ویندوزهای Windows 2K / XP / 2003 / Vista

 

ادامه...

 

ADMIN بازدید : 458 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Nod32 Offline Update 7017‏ - آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 و اسمارت سکوریتی

دریافت آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 و اسمارت سکوریتی

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security:
1- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
2- فولدر ESET Update را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
3- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
4- به قسمت Update‌ بروید.
5- بر روی Edit کلیک کنید.
6- مسیر فایل های Update مانند C:ESET Update را وارد کرده و بر روی  Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
7- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
8- برنامه بدون مشکل و به روز می شود.

نکات:
1- برای این به روز رسانی نیازی به Username و Password وجود ندارد.
2- این Update هم نسخه های 32 بیتی (x86) و هم 64 بیتی (x64) را به روز می کند.
3- عملیات به روز رسانی نسخه‌های 3 و 4 بر روی نسخه ESET NOD32 Antivirus Business Edition 4.0.417.0 و ESET Smart Security Business Edition 4.0.417 تست شده است.
4- این Update ‌نسخه 2 نرم افزار را به روز نمی کند.
5 - برای آپدیت کردن نسخه 5 این نرم افزار بایستی پس از نصب نرم افزار، سیستم خود را ریست کرده و در حالت Safe Mode در قسمت Run سیستم عبارت msconfing را تایپ نموده و بر روی دکمه Ok کلیک کنید، در پنجره باز شده سربرگ Tools را انتخاب نموده، Registry Editor را انتخاب کرده و بر روی دکمه Launch کلیک کنید، در پنجره باز شده بر روی HKEY_LOCAL_MACHINE دوبار کلیک کرده و از لیست باز شده بر روی SOFTWARE دوبار کلیک کنید و از لیستی که باز می شود به همین ترتیب مسیر ESETESET SecurityCurrentVersionInfo را بپیمایید و از لیست باز شده در انتها، بر روی PackageFeatures کلیک کرده و مقدار آن را روی 1 بگذارید.
با این کار دکمه Edit فعال می شود و می توانید به روش گفته شده در بالا نسخه 5 نرم افزار را نیز به شیوه آفلاین، آپدیت نمایید.
ADMIN بازدید : 392 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)
دانلود McAfee AVERT Stinger v10.2.0.533 - نرم افزار شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها

McAfee AVERT Stinger ابزار کوچکی از محصولات تیم مک آفی است، این برنامه برای شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم های جدیدی است که روی اینترنت گسترش پیدا می کنند و خیلی زود همه ی کامپیوتر ها را آلوده می کند، این ابزار کم حجم را شما به راحتی می توانید دانلود کنید و سیستم خود را پاکسازی کنید این برنامه نیاز به نصب ندارد و بسیار سریع به روز می گردد و شما می توانید نسخه جدید برنامه را به راحتی دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار McAfee AVERT Stinger:
- شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها
- بدون نیاز به نصب
- استفاده آسان
- کم حجم
- به روز شدن سریع
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,613
  • بازدید ماه : 9,671
  • بازدید سال : 56,915
  • بازدید کلی : 1,157,410
  • تبلیغات سمت چپ