loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 391 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award)‏ نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.

.

| به همراه دانلود مراسم Arrival Special به صورت جداگانه |

.

Golden-Globe-Awards



ADMIN بازدید : 318 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
103 دانلود مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال سال 2012

FIFA Ballon D’or 2012 Gala

در این مطلب هم برای کاربران محترم مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال سال ۲۰۱۲ را آماده کرده ایم.این مراسم زیبا امشب در شهر زوریخ سوئیس برگزار گردید که برای چهارمین بار لیونل مسی اعجوبه فوتبال دنیا بهترین بازیکن سال شناخته شد.با پایان مراسم انتخاب برترین‌های جهان و انتخاب لیونل مسی به عنوان برترین فوتبالیست سال ۲۰۱۲ مراسم برترین های فوتبال جهان در این سال به پایان رسید گزارش کامل از مراسم گالا ۲۰۱۲که این جوایز به شرح زیر است:
مرد سال فوتبال جهان: ‌لیونل مسی (تیم ملی آرژانتین، باشگاه بارسلونا)
زن سال فوتبال جهان: آبی وامباک(تیم ملی آمریکا)
زیباترین گل سال: میروسلاو استوچ (فنرباغچه)
بهترین مربی مرد سال: ویسنته دل‌بوسکه (تیم ملی اسپانیا)
بهترین مربی زن سال: پیا ساند هاگه (سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا)
تیم سال: ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، جرارد پیکه، مارسلو، دنی آلوس، ژاوی، ژابی آلونسو، آندرس اینیستا، کریستیانو رونالدو، رادامل فالکائو و لیونل مسی
جایزه ریاست فیفا: فرانتس بکن باوئر(آلمان)
جایزه بازی جوانمردانه: فدراسیون فوتبال ازبکستان



ADMIN بازدید : 443 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۲ که در بین مردم با نام E3 2012 معروف می باشد ، نام ۱۶امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۴ الی ۷ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم کمپانی Nintendo با دو کیفیت متفاوت به پست اضافه شد|

 

E3 2012 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2012 با نام E3 2012


ADMIN بازدید : 443 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (1)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۲ که در بین مردم با نام E3 2012 معروف می باشد ، نام ۱۶امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۴ الی ۷ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم 20ایرانیان قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت 20ir.tk دریافت نمایید.

|مراسم شب اول با کیفیت معمولی با حجم کلی ۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

E3 2012 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2012 با نام E3 2012

 


ADMIN بازدید : 977 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

سِر چارلز اسپنسر چاپلین (۱۶ آوریل ۱۸۸۹ - ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷) یکی از مشهورترین بازیگران و همچنین کارگردان و موسیقی‌دان برجستهٔ هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند. چاپلین در زمینه سینما بیش از ۶۵ سال فعالیت کرد که شروع فعالیتهای وی از سالن ویکتوریا انگلستان به عنوان پسربچه‌ای آغاز شد و تا سن ۸۸ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تاسیس کرد.

چاپلین از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۱۲ به همراه فرد کارنو سراسر آمریکا را دوره کرد و نمایش تئاتر اجرا می‌کرد. چاپلین در زمان همکاری با شرکت کارنو در آمریکا هم‌اتاقی استن لورل بود. استنلی به انگلیس بازگشت اما چاپلین در آمریکا ماند. در سال ۱۹۱۳ بازی چاپلین مورد توجه یکی از فیلم‌سازان قرار گرفت و از آن پس با شرکت فیلم‌سازی کی استون همکاری کرد. وی نخستین فیلم خود را با نام ساختن یک زندگی که فیلم کمدی بود در سال ۱۹۱۴ آغازکرد. چاپلین در این شرکت و با این فیلم به سرعت به شهرت رسید (به نقل از ویکی پدبا). از "دیکتاتور بزرگ" , "عصر جدید" و "جویندگان طلا" به عنوان سه اثر برتر چاپلین که دارای نوآوری بود اشاره کرد.

دانلود فیلم, فیلم های کلاسیک, چارلی چاپلین, دانلود چارلی چاپلین, فیلم چارلی چاپلین, زندگی چارلی چاپلین, classic charlie chaplin, charlie chaplin films

ادامه مطلب بروید........................................................................................................

ADMIN بازدید : 509 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Hugo 2011 2D/3D - فیلم هوگو (2 بعدی/3 بعدی)
هوگو کودک باهوشی با دنیای اسرار آمیز میباشد که در دهه 1930 میلادی در پاریس زندگی میکند و شغل پدرش نگهداری و سرویس ساعت های موجود در ایستگاه های قطار میباشد. هوگو که به واسطه شغل پدر  علاقه وافری به داستگاههای مکانیکی پیدا کرده است درصدد تکمیل آدمک مکانیکی کوچکی میباشد که توسط پدرش در موزه پیدا گردیده است ولی مرگ پدر سبب می گردد که در وضعیت دشواری بین انتخاب زندگی در پرورشگاه و یا فرار مداوم، قرار گیرد.

هوگو که راه دوم را برگزیده است اکنون مجبور است در مخفیگاه های بین تونل ها و ایستگاه های راه آهن زندگی دشواری را سپری نماید. هوگو که با سرقت های کوچک غذا و ... زندگی خود را می گذراند مصرانه به رویای تکمیل آدم آهنی خود ادامه می دهد. زندگی هوگو در این شرایط تحت تاثیر آشنایی با پیرمرد عبوس و بد بداخلاقی به نام ملیس دگرگون می گردد که در هنگام سرقت قطعه ای اسباب باری اورا غافلگیر می کند ولی در نهایت جذب ذکاوت و هوش فراوان هوگو گردیده و نقشی تعیین کننده در زندگی او بازی می کند. اما ان پیرمرد یک فرد عادی نیست بلکه گذشته ای درخشان داشته و هوگو با فهمیدن این موضوع سعی میکند پیرمرد را به گذشته درخشانش بردارد.

ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 425
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 763
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,147
  • بازدید ماه : 10,205
  • بازدید سال : 57,449
  • بازدید کلی : 1,157,944
  • تبلیغات سمت چپ