loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 523 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

kmplayer3


ADMIN بازدید : 355 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

پخش تمامی دیسک های دی وی دی با BlazeDVD Professional 6.1.1.4

BlazeDVD Professional یک ابزار کامل و آسان برای استفاده از دی وی دی ها ، انواع ویدیو سی دی ها ، سی دی های صوتی و مدیا پلیر است. این نرم افزار  یک ابزار با ثبات ، ساده و در عین حال  در کیفیت برترین است.این ابزارمی تواند تمام خواسته های شما را در دی وی دی و کار های مربوطه را تامین نماید.علاوه بر آن ویژگی های عمومی نرم افزار BlazeDVD ، می تواند کیفیت و. ویژگی های دالبی را  برای کاربران خود فراهم نماید. صبط دی وی دی ها ، پوسته های زیبا ، عکی های پلی بک و DV ، گرفتن عکس و بوک مارک ها ،پشتیبانی از پسوند های DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و دیگر پسوند های مشهور سبب شده است تا این نرم افزار یکی از گزینه های انتخابی شما باشد.


ADMIN بازدید : 393 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود Pinnacle Studio Ultimate v16.0.0.7‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏‏ - نرم افزار ویرایش و تدوین حرفه ای فیلم

استفاده از دوربین های فیلم برداری دیجیتالی امروزه در میان افرادی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند بسیار رایج می باشد. قابلیت تبدیل تصاویر به و کیفیت بالا در نوع فیلم برداری این دوربین ها موجب شده تا کاربران بسیاری از برای ثبت لحظه های زندگی خود از این نوع دوربین ها استفاده نمایند. انتقال تصاویر از این دوربین ها بر روی سیستم های کامپیوتری معمولا به کمک نرم افزارهای مختلفی که به همراه این دوربین ها ارائه می شود امکان پذیر می باشد. بسیاری از افرادی که در استفاده از نوع دوربین ها فعالیت می کنند برای انجام امور ویرایش تصاویر و یا کار حرفه ای بر روی آن ها از نرم افزارهای کمک بهره می برند. بسیاری از نرم افزارها را می توان مشاهده نمود که نیاز کاربران را برای انجام عملیات ویرایشی تصاویر رفع می کنند.

Pinnacle Studio نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار بر روی فایل های تصویری و انجام عملیات های مختلف بر روی آن ها می باشد. همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است، کاربران می توانند همانند یک استدیوی کامل، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند.

در این نرم افزار کاربران می توانند تصاویر موجود بر روی دوربین ها را به هارد دیسک منتقل نموده و سپس با استفاده از ابزارهای موجود اقدام به انجام عملیات های مختلف ویرایشی نمایند. همچنین به کمک ابزار موجود در این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت و تهیه کلیپ های مختلف تصویری برای انتشار بر روی دیسک ها و یا وب نمایند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Pinnacle Systems می باشد.


ADMIN بازدید : 423 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (1)

برنامه ویرایش عکس

برنامه ویرایش تصاویر و ساخت انیمیشن GraphicsGale 1.93.20

GraphicsGale یک برنامه بسیار کاربردی و مفید در زمینه ویرایش تصاویر می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید تصاویر مختلف را در برنامه بارگذاری کرده و با استفاده از ابزارهای متعدد اقدام به ویرایش تصاویر کنید. این برنامه می تواند بهترین برنامه در زمینه ویرایش و ساخت تصاویر Bitmap باشد و به شما کمک می کند تا بتوانید تصاویر متحرک با فرمت GIF را نیز ایجاد کنید. در مقایسه با سایر ویرایشگران bitmap به کمک این نرم افزار می توانید تصاویر انیمیشنی ایجاد نموده و در پنجره ی پبش نمایش آن را مشاهده کنید. این ویژگی برای ساخت انیمیشن های GIF یا کاراکترهای مربوط به بازی های ویدئویی بسیار مفید است. از دیگر امکانات این برنامه می توان به امکان چرخش و ویرایش تصاویر , امکان تغییر رنگ , امکان وارد کردن متون و نوشتن متن در محیط برنامه , امکان کار کردن با لایه های متعدد , امکان فریم بندی انیمیشن های ساخته شده در برنامه , امکان ترسیم اشکال هندسی , پشتیبانی از فرمت GIF و AVI و... اشاره کرد.


ADMIN بازدید : 391 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود Native Instruments Traktor Pro 2 v 2.1.1 نرم افزار قدرتمند ساخت آهنگ های دی جی
دی‌جِی کوتاه شدهٔ دیسک‌جوکی به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و همآمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشند.در پست امروز وبسایت 20،نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ساخت آهنگ های دی جی را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Native Instruments Traktor Pro استودیویی کامل برای آهنگ سازان دی جی است.با بهره گیری از محیط اشباع شده ی پر از امکانات و ابزار های مختلف این نرم افزار می توانید افکت ها و جلوه های مختلف اهنگ سازی دی جی را بر روی آهنگهای پیشتر ضبط ‌شده پیاده سازی کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ های گوناگون را به صورت حرفه ای ویرایش و با چندین افکت آماده ی صوتی میکس نمائید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ADMIN بازدید : 466 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Engelmann Media Videomizer 2 v2.0.11.1219 - نرم افزار ویرایش و تدوین فایل های ویدیویی

حتی حرفه ای ها هم در تولید یک فیلم واقعا کامل دچار مشکل می شوند و شاید یکی از دلایلی که انجمن های ویدیویی برای مجموعه های خود از برنامه هایی چون Videomizer 2 بهره می برند همین باشد. مطمئنا این نرم افزار نمی تواند با برادران بزرگ خود در زمینه ویرایش فیلم رقابت کند ولی می تواند در زمینه هایی مثل بهینه سازی ، کاهش لرزش تصاویر و تبدیل فیلم ها به شما کمک شایانی بکند.

بهینه سازی :

Videomizer 2 می داند که ضبط دیجیتال چه سختی هایی دارد. این نرم افزار با خرابی تراشه های حافظه و خطا در دیجیتالی کردن فیلم های Super-8 و VHS آشنا بوده و با آخرین تکنولوژی های نرم افزاری به بهینه سازی آن ها می پردازد. ممکن است فیلم های شما بیش از حد تاریک ، خیلی روشن ، بیش از حد مبهم ، بیش از حد کم نور و یا بیش از حد رنگارنگ باشند.

و مهمتر از همه این که استفاده از این نرم افزار به هیچ وجه کار دشواری نیست و شما را با تنظیمات پیچیده خود سر در گم نمی کند. یک متخصص تصاویر در این نرم افزار تعبیه شده که همه کارها را به صورت خودکار به عهده می گیرد.

تثبیت :

بر اساس این قابلیت ، نرم افزار به بازسازی وضعیت ضبط اشیاء پرداخته و تصویر اصلی را به بهترین شکل ممکن با از بین بردن اشیاء زاید موجود در تصاویر بازسازی می کند.


ADMIN بازدید : 679 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Movavi Video Suite v10.3 - نرم افزار ویرایش ، تبدیل فرمت و رایت فایل های ویدیویی

Movavi Video Suite نرم افزاری کامل برای ویرایش ، تبدیل فرمت، Rip ، انتقال فرمت ویدئو، دانلود ویدئوهای آنلاین، تدوین، ذخیره، رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبانی از انواع ویدئو و DVD می باشد.
امکانات نرم افزار Movavi Video Suite :
- تبدیل فرمت ویدئو (شامل ویدئوهای HD ) و صوت به سایر فرمت ها برای نرم افزارهای مختلف.
- مشاهده ویدئوهای 2 بعدی به صورت 3 بعدی، اجرای ویدئوها و DVD های 3 بعدی.
- ویرایش ویدئوهای 2 بعدی و 3 بعدی ، ترکیب صوت و انتخاب افکت های هنرمندانه.
- به اشتراک گذاری ویدئو و آپلود آنها در یوتیوب و فیس بوک.
- تهیه عکس از صفحه نمایش.
- تجزیه یا ترکیب ویدئو و برش قسمت های ناخواسته آن.
- ذخیره ویدئو از دوربین ها و TV-Tuner ها.
- رایت دیسک های CD، DVD و Blu-ray.
- پشتیبانی از بیش از 170 فرمت ویدئویی مختلف شامل HD.
- Rip کردن DVD ها.
- افزایش کارآیی با استفاده از تکنولوژی NVIDIA CUDA.
- تنظیمات فرمت خروجی.
- دستکاری کیفیت و سایز فایل خروجی.
- پیش تنظیمات آماده برای دستگاه های موبایل و خروجی روی iTunes.
- ابزار ویرایش ویدئو و فیلترهای حرفه ای.
- پشتیبانی از پردازشگرهای چند هسته ای و تبدیل فرمت دسته ای فایل ها.
- خاموش کردن یا قرار دادن کامپیوتر روی حالت Hibernate بعد از اتمام تبدیل فرمت.

ADMIN بازدید : 372 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود MAGIX MP3 Deluxe MX 18.01.112 - نرم افزار مدیریت فایل های صوتی

MP3 deluxe MX نرم افزاری کامل برای مدیریت مجموعه های موزیک ، لذت بردن از مجموعه آهنگ های موجود در CD ها و پیدا کردن آهنگ های جدید است که با تمامی دستگاه های قابل حمل سازگار می باشد. اجرا و رده بندی موزیک یا آپدیت تگ های ID3 از امکانات مفید MP3 deluxe MX هستند.
این نرم افزار دارای بهترین ابزارهای مدیریت و اجرای موزیک می باشد از نمونه آنها می توان به ابزار پیشنهاد موزیک بر اساس صدا، Playlist های داینامیک، گزینه ای برای انتقال آهنگ به دستگاه های موبایل و دیگر نرم افزارهای MAGIX نام برد.
امکانات نرم افزار MP3 deluxe MX :
- راهنمای سودمند نرم افزار که دستورالعمل هایی برای استفاده از آن را برای شما فراهم می کند.
- فیلترهای اضافی برای جستجوی سریع تر موزیک با استفاده از جستجو.
- mufin Vision : تجربه ای جدید از موزیک به همراه دید کهکشانی زیبا و منحصر به فرد.
- جستجو و پیدا کردن آهنگ های چند نسخه ای و حذف آنها.
- ویرایش و ساخت اطلاعات ترک موسیفی از نام فایل ها.
- کارآیی بهینه برای اجرای موسیقی.
- تبدیل فرمت فایل های موزیک با کیفیت بالا شامل MP3، WAV، OGG و غیره.

ADMIN بازدید : 598 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود برنامه Windows 7 Logon Changer

دانلود نرم افزار تغییر Logon ویندوز 7 با Windows 7 Logon Changer

Windows 7 Logon Changer همانطور که از نام آن می توان فهمید نرم افزاری کم حجم و بسیار کارآمد به منظور تغییر صفحه Logon ویندوز 7 می باشد ، اگر از محیط Logon ویندوز خود خسته شده اید و همچنین جز افراد با سلیقه هستید می توانید با بهره گیری از این نرم افزار این صفحه را تغییر داده و آن را به صورت شخصی درآورید ، کار با این نرم افزار بسیار ساده است و شما تنها با چند کلیک ساده قادر خواهید بود تا صفحه Logon خود را تغییر دهید

ADMIN بازدید : 322 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار AKVIS Refocus 2.0.205.8566

دانلود نرم افزار تنظیم فوکوس تصاویر AKVIS Refocus 2.0.205.8566

AKVIS Refocus نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید در جهت تنظیم فوکوس تصاویر می باشد ، این نرم افزار که محصولی از از شرکت معروف AKVIS است به شما این امکان را می دهد تا فوکوس عکس های خود را در یک محیط بسیار ساده و آسان تنظیم کرده و به راحتی آن را ذخیره نمایید ، این نرم‌افزار می‌تواند با کنترل‌های مختلفی بر روی عکس‌هایی که فوکوس مناسبی ندارند ، عمل نماید ، همچنین امکان انتخاب ناحیه مورد نظر برای فوکوس در عکس وجود دارد که می تواند برای کاربران حرفه ای بسیار مورد استفاده قرار گیرد ، این نرم افزار هم اکنون  برای دانلود قرار داده شده است

ADMIN بازدید : 393 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Sony Vegas Pro v11.594 Final - نرم افزار حرفه ای ساخت و ویرایش فیلم
در این پست وب سایت20-20 نرم افزاری با عنوان Sony Vegas را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش فیلم و فایل های ویدیویی می باشد که از امکانات بسیار متنوعی برخوردار است. شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید یک فایل ویدیویی را با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید و سپس با ابزارهای مختلف ویرایش تصویر اقدام به پردازش و رندر فایل ویدویی مورد نظرتان نمایید. همچنین یکی قابلیت های خوب این نرم افزار پشتیبانی از فیلم های 3D است که به شما امکان ساخت و ویرایش اینگونه فیلم ها را می دهد. علاوه بر این ابزارهای دیگر این نرم افزار شامل ساخت و ویرایش فایل های صوتی، پشتیبانی از دیسک های Blu-ray و امکان رایت فیلم بر روی آنها همراه با امکانت متنوع مدیریت و ویرایش، پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و ویدیویی و بسیار از امکانات دیگر می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ADMIN بازدید : 405 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پلیر قدرتمند و سبک Open Subtitles MKV Player 4.7

Open Subtitles MKV Player یک مالتی پلیر مناسب و قدرتمند برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری نظیر WMV, AVI, DivX, MKV, MDE, MP4, Xvid, DVD, VOB, FLAG, 3GP, Flash, QuickTime و بسیاری دیگر از فرمت های رایج می باشد . این پلیر به شما قابلیت جستجو و دانلود مستقیم زیرنویس ها از سایت OpenSubtitles را می دهد و به صورت حرفه ای می توانید آن ها را مدیریت کنید . با استفاده از AVI Doctor می تواند فایل های AVI آسیب دیده شما را بدون مشکل برای شما پخش کند . می توانید موسیقی ها و فایل های ویدئویی مورد علاقه خود را بوک مارک کنید . این نسخه قابلیت دانلود و تبدیل ویدئوهای اشتراگ گذاری شده از سایت معروف یوتیوب را نیز به شما می دهد .

ADMIN بازدید : 363 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت


اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

ADMIN بازدید : 458 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار معروف نمایش فیلم KMPlayer
| در این ورژن ظاهر نرم افزار به صورت کامل تغییر یافته و امکانات متنوعی به آن اضافه شده است |
در این پست وب سایت 20-20.rzb نرم افزاری را با عنوان KMPlayer برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp, JetAudio و ... دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود. همچنین یکی از قابلیت های نسخه جدید این نرم افزار قابلیت بخش فیلم به صورت 3D می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ADMIN بازدید : 403 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ویرایش فایل های ویدئویی توسط ArcSoft ShowBiz 5.0.1.420

ArcSoft ShowBiz نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای ویرایش فایل های ویدئویی است . برای شروع تنها کافیست با عمل کشیدن و رها کردن ، فایل صوتی و تصویری خود را وارد نرم افزار کنید و سپس با ابزارهای متعدد برنامه ، اقدام به شخصی سازی و ادیت فیلم های خود کنید . برنامه قادر است تا به طور مستقیم نتیجه ی تغییرات شما را ، به صورت لحظه ایی نمایش دهد . قابلیت اضافه کردن متن (عنوان و زیرنویس، برچسب ها، سازندگان) ،‌افکت های تصویری (‌عرض صفحه ، رنگ ، فیلتر ، جهت گیری ، زوم کردن) و … را در یک محیط ساده و قابل فهم خواهید داشت . همچنین می توانید به صورت مستقیم فایل های صوتی خود را با استفاده از میکروفون ضبط کنید و از آن ها استفاده نمایید . برای فرمت نهایی فایل ویدئویی ، فرمت های AVI, MOV, MP4, MPEG1, MPEG2 یا WMV قابل انتخاب می باشند.

برخی از ویژگی های این برنامه :

ایجاد و ویرایش تصاویر 3D گرفته شده با دوربین ها

قابلیت ادغام کلیپ ها و عکس به همراه افکت های متنوع

افزودن افکت ، متن ، زیرنویس ، عکس و … به فیلم ها

قابلیت افزودن فایل های صوتی به ویدئو و هماهنگ سازی آن ها

قابل استفاده در ویندوزهای XP/Vista/7

پشتیبانی از فرمتهای AVI, MOV, MP4, MPEG1, MPEG2 یا WMV برای خروجی

قابلیت ذخیره ویدئوهای ادیت شده برای آیفون و آیپد

و …
ADMIN بازدید : 412 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار mediAvatar 3D Video Converter 1.0.0.20120313

دانلود نرم افزار تبدیل ویدیوهای 2 بعدی به 3 بعدی mediAvatar 3D Video Converter 1.0.0.20120313

mediAvatar 3D Video Converter نرم افزاری جدید و بسیار کاربردی در زمینه ی تبدیل ویدیوهای 2 بعدی به ویدیوهای 3 بعدی می باشد ، همانطور که می دانید فیلم های سه بعدی مدت زیادی است که به عنوان تکنولوژی جدید وارد خانه ها شده و از این رو نسل بعدی مالتی مدیا را رقم خواهد زد حال ممکن است شما بخواهید ویدیوهایی که به صورت 2 بعدی دارید را 3 بعدی تماشا کنید که می تواند بسیار لذت بخش باشد mediAvatar 3D Video Converter نرم افزاری است که به گفته سازندگان آن می توان با تبدیل ویدیوهای قدیمی آنها را به سه بعدی تبدیل نمود ، این نرم افزار دارای سرعت تبدیل بسیار بالایی بوده و قادر است تا انواع فایل های ویدیویی را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید ، همچنین فرمت های بسیار زیادی تصویری نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود

ADMIN بازدید : 360 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Image Tuner 3.0

دانلود نرم افزار کم حجم ویرایش تصاویر Image Tuner 3.0

Image Tuner یک نرم افزار کم حجم و بسیار کاربردی به منظور ویرایش سریع تصاویر می باشد ، به واسطه ی این نرم افزار می توانید عکس های دیجیتالی خود را به دیگر فرمت های عکس تبدیل کنید ، ابزار دیگر این نرم افزار تغییر سایز تصاویر است که امکان تغییر سایز عکس ها به صورت بسیار ساده را برای شما فراهم می آورد ، از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به قرار دادن Watermark بر روی تصویر ، انجام عملیات به صورت دسته ای و پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس همچون JPEG, BMP, PNG, TIFF و...اشاره کرد

ADMIN بازدید : 510 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با MPC HomeCinema FULL 1.6.1.4244

MPC HomeCinema FULL یکی از برترین پلیرهای چندرسانه ای می باشد که برپایه ی Media Player Classic ساخته شده است . دارای یکی از بهترین مجموعه های کدک های رسانه ای ffdshow می باشد و در نتیجه می تواند اکثر فرمت های صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدک های خارجی پخش کند . قابلیت بازکردن و پخش DVD ،‌ پخش فایل های با کیفیت و H.264 ،‌سازگاری با نسل جدید کارت های گرافیک ،‌ سازگاری درست و کامل با مانیتور دوم ، پشتیبانی از زیرنویس های مختلف و … از برخی ویژگی های این برنامه مفید و رایگان می باشند که در 14 زبان مختلف ترجمه شده است . این پلیر شباهت های زیادی به Windows Media Player دارد که قابلیت های آن بسیار بیشتر است و در ویندوزهای XP ، ویستا و Se7en قابل استفاده می باشد.

ADMIN بازدید : 422 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود Bigasoft MKV Converter 3.6.15.4478 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های MKV Bigasoft MKV Converter نرم افزاری برای تبدیل فایل های MKV به تمامی فرمت های ویدئویی محبوب می باشد. این نرم افزار می تواند با سرعت بالا، فایل های MKV را به فرمت های قابل اجرا در دستگاه های مختلف مانند iPod, iPhone, BlackBerry, Zune, PSP, Apple TV, Xbox و دیگر پلیرها تبدیل کند.
با استفاده از عملکردهای ویرایشی نرم افزار می توانید فیلم های خود را نیز به خوبی ویرایش کنید. تقسیم کردن فایل های MKV به چندین بخش در طول های زمانی دلخواه، ترکیب چندین فایل در یک فایل، اضافه کردن و تنظیم کردن صدا، زیرنویس و واترمارک روی ویدئو از نمونه امکانات ویرایشی نرم افزار می باشند.
امکانات نرم افزار Bigasoft MKV Converter :
- تبدیل سریع فرمت MKV به فرمت های قابل اجرا روی iPod, iPhone, BlackBerry, Zune, PSP, Apple TV, Xbox و ...
- تبدیل فرمت MKV به فرمت های ویدئویی محبوب مانند AVI, DivX, Xvid, WMV, MP4, H.264, MOV, HD video و ...
ADMIN بازدید : 549 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD v11.0.42
امروزه از نرم افزارهای زیادی جهت ساخت و مونتاژ فیلم استفاده می شود. می توان نرم افزارهای مورد استفاده در مونتاژ را به سه دسته ی مهم تقسیم کرد.اول،تبدیل کننده ها: این نرم افزارها جهت تبدیل فرمت فایل های تصویری به یکدیگر کاربرد دارند.دوم،نرم افزارهای ساخت افکت: این نرم افزارها کمک می کنند تا جلوه های ویژه ای به تصاویر افزود.سوم،نرم افزار های مونتاژ: با توجه به کاربرد شان انواع و اقسام فایل های تصویری را پشتیبانی می کنند. یک محیط شبیه سازی شده از اتاق های مونتاژ فیلم را می توانید در این نرم افزار ها ببینید. فایل های تصویری ، صوتی و عکس بعد از وارد شدن در نرم افزار، در میز تدوین، مونتاژ می شوند. فیلم مونتاژ شده در قالب فایل های تصویری قایل ذخیره بر روی سی دی و یا دی وی دی است.در پست امروز وبسایت20-20 با یکی از قویترین نرم افزار های مونتاژ فیلم در خدمت شماست.نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HDیکی از قویترین و برترین ها در زمینه مونتاژ فیلم می باشد.این نرم افزار یک سوئیت کامل برای مونتاژ فیلم با کیفیت HD است.هسته پیشرفته این نرم افزار سرعت بالایی در مونتاژ دارد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ADMIN بازدید : 378 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود پلیر قدرتمند و سبک Daum PotPlayer 1.5.32840

Daum PotPlayer 1.5.32840 – این برنامه یک پلیر قدرتمند و زیبا برای پخش انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری می باشد که از جمله ی آن می توان AVI , DVD , MKV , DAT , FLV , Divx و … را نام برد . این پلیر محصول شرکت سازنده پلیر KmPlayer می باشد که تقریبا سبک و منوهای آن مشابه آن می باشد که از لحاظ قدرت نیز می توان این دو پلیر را در یک سطح دانست . شامل کدک های داخلی و بدون نیاز به نصب کدک های دستی است . در ادامه می توانید جدیدترین نسخه این پلیر را از سایت20  دانلود دریافت کنید.

ADMIN بازدید : 382 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

افزودن واترمارک به ویدئوها توسط Aoao Video Watermark Pro 2.5.0

Aoao Video Watermark Pro برنامه ای قدرتمند و مفید برای افزودن علامت ، لوگو ، متن ، تصاویر انیمیشنی و … به ویدئو می باشد . اگر بخواهید برای عدم کپی برداری ویدئوهای خود ، آرم و یا نام خود را به آن ها اضافه کنید ، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان به هدف خود برسید . ویدئوهای شما می توانند به صورت دسته ای و یا تکی پردازش شوند و فرمت های ورودی نیز می بایست جزء 12 فرمت پشتیبانی شده توسط نرم افزار باشند که از جمله ی آن ها می توان AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP, را نام برد که رایجترین فرمت های امروزی هستند . این قابلیت را به شما می دهد تا با سیاه کردن بالا و پایین ویدئو ، علامت ها و یا لوگوهای از قبل تعبیه شده را از بین ببرید و واترمارک خود را را به آن اضافه کنید . کار با این برنامه بسیار آسان می باشد و نیازی به تجربه ی قبلی ندارید .

ADMIN بازدید : 739 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه افکت های صوتی سازهای کوبه ای - Native Instruments
Native Instruments Studio Drummer KONTAKT

 

با توجه به ضربی بودن سازهای کوبه ای، و نیاز مبرم به درام در اکثریت انواع موسیقی های روز بازار، استفاده از ابزارهایی الکترونیکی برای تولید اصوات و بیت های درام، همیشه جزء نیازهای قشر آهنگسازان بوده است.

Studio Drummer یک نرم افزار شبیه ساز درام از شرکت Native Instruments است. این نرم افزار هر آنچه برای تولید اصوات درام نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. ابزارها برای جزئی ترین انواع میکس و کتابخانه کامل اصوات به همراه انواع beat ها را برای شما فراهم می کند.

این مجموعه بیشتر از یک سری اصوات نمونه است، نرم افزاری کامل با هوشمندی و پردازنده صدا است که انواع کیفیت ها را برای شما استخراج می کند.


Studio Drummers سه کیت صدای جداگانه را در اختیار شما قرار می دهد:


-Yamaha Maple Custom Absolute kit

- Pearl Masters Premium Maple kit

- Sonor SQ2 Drum System


دیگر موارد تخصصی و قابلیت های این مجموعه را در زیر مشاهده کنید:


- The kits are set up with Paiste, Zildjian, Sabian and Masterworks cymbals, and snares by Sonor, Mapex, Ludwig, and Masshoff. To round things off, you also get percussion, with tambourine, sticks, cowbell and handclaps.

- All drums were painstakingly recorded using the best mics and outboard gear at Teldex Studios, in Berlin. The result: Over 17 GB of pristine, 24-bit drum samples, capturing the unique sound and responsiveness of the original kits.

- All drums close micd, plus adjustable snare bleed, stereo overheads, room mics for ambience and an additional mono mic on the entire kit. Mixer presets, with precision mic levels, room sound and effects, provide fast-track settings for a wide range of sounds.

- warm tape saturation, convolution reverb and three big-league effects


ادامه مطلب دانلود مجموعه افکت های صوتی سازهای کوبه ای - Native Instruments
ADMIN بازدید : 785 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (1)

 

تا چند سال پیش، پیدا کردن پلیری که فرمت های صوتی و تصویری مختلف را پشتیبانی کند بسیار سخت بود. نرم افزارهای پخش کننده یا Player ، محدود بودند و هر کدام توانایی پخش فرمت های صوتی یا تصویری خاصی را داشتند. به همین دلیل کاربران ویندوز مجبور بودند بیش از 10 نرم افزار پخش کننده مختلف روی سیستم خود داشته باشند تا بتوانند فرمت های مختلف فیلم و آهنگ را اجرا کنند.

 

اما طی دو سال گذشته چند نرم افزار حرفه ای پخش فیلم و آهنگ ساخته شده اند که از عهده پخش تمام فرمت ها بر می آیند. یکی از این نرم افزارهای محبوب، نرم افزار KM Player است که امروز می توانید نسخه 3.2 این نرم افزار را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید.



نسخه 3.2 نرم افزار کی ام پلیر، توانایی پخش فیلم های 3 بعدی را نیز دارد. این نرم افزار با وجود حجم کم، کلیه فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند و رابط کاربری ساده ای نیز دارد. ضمن اینکه می توانید با استفاده از Theme های مختلفی که برای آن ساخته شده است، محیط نرم افزار را به شکل دلخواه خود در بیاورید.

 

        ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 443 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

جستو و دانلود فایل های مالتی مدیا با Audials One 9 9.1.13600.0

Audials One نرم افزاری چند منظوره جهت جستجو و دانلود فایل های موسیقی و همچنین فایل های ویدئویی می باشد که قابلیت پخش رادیوهای اینترنتی را نیز برای شما فراهم می کند . تنها کافیست نام خواننده مورد نظر خود را در برنامه وارد کنید تا نرم افزار با استفاده از منابع خود که بیشتر دو سایت یوتیوب و مای اسپیس هستند ، فایل های مورد نظر شما را در صورت موجود بودن ، برای شما به صورت مستقیم دانلود کند.یکی دیگر از نکات مثبت این نرم افزار قابلیت تبدیل مستقیم ویدئوها و فایل های دانلود شده است که دیگر نیازی به نرم افزارهای مبدل نخواهید داشت.

برخی از ویژگی های این برنامه :

دانلود مستقیم موسیقی های رایگان

قابلیت تبدیل فایل های دریافت شده

جستجوی حرفه ای براساس پارمترهای گوناگون

قابلیت یافتن و پخش رادیوهای اینترنتی

قابلیت تفکیک فرمت ها

محیط جذاب و سیار کاربر پسند

- و …


          دانلود در ادامه

ADMIN بازدید : 467 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)

پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با VLC Media Player 2.1.0

VLC Media Player پلیری قدرتمند و شناخته شده در زمینه ی پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که از فرمت های مختلفی همچون MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, Ogg, OGM, MOV, wma, wmv و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند . این برنامه با داشتن جدیدترین کدک ها ، تقریبا می تواند همه ی فایل های تصویری را بدون مشکل برای شما پخش کند . سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت ساخت لیست پخش های حرفه ای ، پخش انواع دی وی دی و … از سایر قابلیت های این برنامه می باشند که جدیدترین نسخه ی آن از وب سایت ایرانیان دانلود قابل دریافت می باشد .

برخی از ویژگی های این برنامه :

پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری

داشتن جدیدترین کدک های تصویری

سازگاری با انواع زیرنویس ها با فرمت SUB و SRT

قابلیت گرفتن عکس از فیلم در دوفرمت PNG یا JPG

و …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 425
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 763
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,252
  • بازدید ماه : 10,310
  • بازدید سال : 57,554
  • بازدید کلی : 1,158,049
  • تبلیغات سمت چپ