loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 370 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.


ADMIN بازدید : 304 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (1)

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman  می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری  از مخاطبان را جذب کنند.Absolution  ساده  تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO  اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن  بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به  ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution  می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی  نسل هفتم می دهند.


ADMIN بازدید : 256 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

blackopsii cover small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360


ADMIN بازدید : 337 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

 

FiFa 13 Xbox دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360


ADMIN بازدید : 357 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

Prison Break The Conspiracy XBOX360 دانلود بازی Prison Break: The Conspiracy برای XBOX360

|نسخه معتبر JTG|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

شاید شما هم با عنوان سریال بسیار زیبای Prison Break یا همان فرار از زندان که یکی از پر فروشترین سریال های سال ۲۰۱۰ بوده است آشنایی داشته باشید. سریالی سراسر هیجان و ماجراجویی، بعد از فروش بی نظیر و بسیار بالای این سریال زیبا در همان سال یعنی سال ۲۰۱۰ بازی آن نیز منتشر شد که همانند سریال آن مورد استقبال بسیار گیمر ها قرار گرفت. بازی فرار از زندان نیز بازگو کننده ی همان داستان سریال است که شما به عنوان شخص اصلی داستان یعنی مایکل برای نجات دادن برادر خود از زندان و فراری دادن او وارد یکی از زندان های بزرگ با امنیت بسیار بالا میشوید. نکته ی جالب این بازی در نسخه های آن است که برای نسخهی کنسول ایکس باکس بازی؛ بازگو کننده همان داستان سریال است اما نسخه PC داستانی دیگر را رقم میزند. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت20 دانلود کنید و لذت ببرید.


ADMIN بازدید : 355 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

Brave XBOX360 دانلود بازی Brave برای XBOX360

|نسخه معتبر SPARE|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

از زمان های قدیم داستان های حماسی و تخیلی از جذابیت خاصی برخوردار بوده اند، که کمپانی بزرگ Walt Disney دست به کار شده است و بعد از فیلم زیبای این انیمیشن جالب که یکی از داستان های معروف و بسیار قدیمی است را به صورت بازی به نمایش کشانده است. بازی سوم شخص ماجرایی است که فراتر از ماجرای فیلم آن است و سرتاسر هیجان و وحشت است! بازی بسیار پیچیده و مرموز است و شما در نقش یک دختر کوچک مو قرمزی باید تمام مسائل را کشف کنید تا به هدف برسید. بازی به شهامت بالای پلیر احتیاج دارد چرا که فضای بازی ساکت و وحشت آفرین است. بازی سبک و ماجرای واقعاً زیبایی دارد و از نظر گرافیکی بی نیاز است.


ADMIN بازدید : 422 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier سربازان آینده

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Part of the Group   MihanDownload ♦  GR's classic Siege  Region: FREE


نام بازی: Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 18.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 18.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 18.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی :
حمایت توسط : Ubisoft Paris
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


ADMIN بازدید : 415 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی اژدهای غول پیکر Dragons Dogma

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Fight With Ability   MihanDownload ♦  Region:RF  Open World

نام بازی: Dragons Dogma
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : 22/05/12
تاریخ انتشار در آمریکا : 22/05/12
تاریخ انتشار در اروپا : 22/05/12
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: XGD3 Game
مد بازی :
حمایت توسط : XGD3 Game
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
هيدئاكي ايتسونو(Hideaki Itsuno) كارگردان سري بازي هاي DMC 2,3,4 با آن پايان هاي دل انگيز و به ياد ماندنيش بار ديگر دست به ساخت يك عنوان جديد زد،ولي اين بار خبري از DMC نيست بلكه شاهد يك عنوان جديد از او و شركت كمپكام هستيم.drogon's dogma نامي است كه براي آن انتخاب كرده است.وي براي بازي جديدش از منابع الهام زيادي استفاده كرده كه از جمله آن ها مي توان به روايت lord of the rings،شكل و شمايل بصري ،و ساختارو مبازرات و گيم پلي drogon age 2 ،واز ميني باس هاي lost planet اشاره كرد.
ادامه ی نقد بازیDragons Dogma  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...


ADMIN بازدید : 377 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Starhawk

Region Europe   MihanDownload 12.05.2012 ANTiDOTE


نام بازی: Starhawk
پلتفورم : PS3
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 12.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 12.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 12.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: RAR
ناشر: Sony Computer Entertainment
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : LightBox Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

اگر بر اساس نام بازی، انتظار دارید Starhawk همان Warhawk در فضا باشد، تقریباً درست فكر كرده ایدً ولی همه ماجرا این طور نیست. استودیوی Lightbox از اعضای سابق سازنده بازی محبوب Warhawk تشكیل شده و ایده های بسیاری از آن بازی قرض گرفته است. سازندگان المان های بسیار جدیدی را هم در آستین داشته اند. اول از همه، بخش Campaign برای قسمت Single Player طراحی شده كه در آینده دور، در فضا به سبك وسترن ساخته می شود. Starhawk در آینده ای بی قانون شكل می گیرد كه ساخت كلون بسیار افزایش یافته، خصوصاً در دوره ای كه "The Rush" نامیده می شود.
 طبق گفته آقای دیلان جاب (Dylan Jobe) رئیس استودیو، دوره The Rush زمانی است كه معدنچی ها و كلون ها سخت حفاری می كنند تا انرژی ای به نام Rift را بدست آورند كه برای آینده بسیار ارزشمند است. متأسفانه این انرژی برای معدنچی های خیلی خطرناك است و باعث مردن آن ها به شكلی فجیع می شود. مردانی كه از این خطر نجات پیدا كرده اند، تغییر مكان می دهند و به گروهی كه Rift را می پرستند، ملحق می شوند و سعی می كنند از آن در مقابل دیگران دفاع كنند. كسانی كه از معادن فرار می كنند، در مقابل معدنچی ها می ایستند و به طور كلی وقایع Starhawk را تشكیل می دهند. اما بخش تك نفره بازی در حقیقت روی دو نفر تمركز دارد. داستان بخش Campaign در مورد مردی به نام امت گریو (Emmet Grave) است كه از یك خطر جدی از Rift نجات پیدا كرده است. شخصیت بعد سیدنی کاتر (Sidney Cutter) است كه قبلاً تجربه ای با Rift داشته و زندگی امت را از انفجار Rift نجات داده، اما مشكل اینجاست كه درمان قطعی برای این بیماری نیست و این موضوع شخصیت اصلی بازی را در طول داستان با درد و رنج همراه كرده است. در دنیای Starhawk جنگ های داخلی زیادی شكل می گیرند كه آتش آن ها به مردم و شهرها هم می رسد. امت و سیدنی دو سرباز اجیر شده هستند و وظیفه دارند تا دشمن را عقب نگه دارند و اتفاقاً آن ها كسب و كار خوبی از این بابت دست و پا کرده اند. جاب می گوید: "ما واقعاً امت و گریو را دوست داریم، ولی برای ما این چیزی بیش از یك داستان بود و واقعاً می خواستیم در مكانیك اصلی بازی كاری متفاوت انجام دهیم." در این مرحله از ساخت، جاب سیستم Build & Battle را نشان می دهد كه هسته اصلی گیم پلی Starhawk را تشكیل داده است. سیستم Build & Battle كه Lightbox ساخته، جوابی به ساختار معمولی بازی های تیراندازی است. این سیستم به شما اجازه می دهد تا ساختمان ها و به طور كلی ساختارهایی را همانند یك بازیReal-Time Strategy  بسازید. بازی پیرو مكانیزمی به نام Area-Based Shooter است كه حاوی A.I. و دشمنان مبارز در یك منطقه جنگی است. جاب می گوید: "ما می دانیم كه بسیاری از بازی های تیراندازی ساختاری ثابت دارند، ولی چه می شود كه ما به بازیكن این امكان را بدهیم تا در حالیكه بازی جریان دارد، ساختار و پایه بازی را طراحی كند و بعد می تواند نبرد را هر طور كه خودش دوست دارد، پیش ببرد." این روش (بازیكن روش حمله های جدیدی را تجربه كند) چیزی است كه Lightbox انتظار دارد و این كلیدی به گیم پلی كلی Starhawk است. نقشه ای به نام Echo Post Relay در بازی وجود دارد كه در ابتدا با یك Sniper شروع می شود و شما می توانید از فاصله ای دور به دشمن شلیك كنید و آرام آرام به آن ها نزدیك شوید. دشمنانی كه می كشید، از خود انرژی Rift بر جای می گذارند كه با استفاده از آن می توانید هر ساختاری را بسازید، پس با كشتن دشمنان به ساخت و ساز خود ادامه می دهید و مهارت ساختن خود را افزایش می دهید. تمام ابزارهای Build & Battle با نگه داشتن دكمه مثلث ظاهر می شوند و خیلی ساده می توانید ساختاری را كه دوست دارید، انتخاب كنید. كل Starhawk در نمای سوم-شخص پیگیری می شود و تنها وقتی دوربین به عقب می رود كه شما می خواهید ساختمان خود را در جایی قرار دهید. در دموی نمایش داده شده از بازی، شما می توانید Turretهایی اطراف ساختمان خود قرار دهید تا از جناحین آن را از حمله دشمنان مصون نگه دارند.


ADMIN بازدید : 375 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

 

| نسخه معتبر و نهایی XPG برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Max Payne 3 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

 

ADMIN بازدید : 526 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Medal Of Honor Airborne PS3 دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PS3

در این قسمت از بازی مدال افتخار شما شخصی به نام Travers هستید که عضو کلاس خصوصی ۸۲ هوابرد هستید که در زمان جنگ سراسر اروپا است.از آغاز جنگ در سیسیل که پیروز جنگ آن کشور آلمان بود هر یک از ماموریت های شما در پشت خطوط دشمن شروع میشود.این بازی به گونه ایی طراحی شده است که بازیکن خود را درون جنگ احساس میکند به صورتی که در ابتدای بازی از هواپیما پرش میکنید و با کنترل چتر نجات خود نقطه آغاز بازی و محل فرود خود را تعیین میکنید.در ابتدای بازی طیف از سلاح های معتبر و قابل تنظیم در اختیار شما قرار میگیرد که هر کدام از ویژگی های ممتازی برخوردار هستند.به جرات میتوان گفت که در این بازی از نظر سوانح و … دقت بسیار شده است تا جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشد.بازی Medal Of Honor Airborne حدود دو با سه ماه پیش برای PC و XBOX360 توسط شرکتEA GAMES ارائه شد و اکنون در تاریخ ۱۵/۰۹/۲۰۱۱ کنسول PS3 ارائه شده است که میتوانید از مرجع بازی ایران،20-20 این بازی زیبا را دانلود کنید و بذت ببرید.

ADMIN بازدید : 472 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Need For Speed The Run PS3 دانلود بازی Need For Speed The Run برای PS3

و این بار از کمپانی بزرگ EA شاهد ارائه بازی زیبای Need For Speed The Run هستیم که مخاطبان زیادی را به سوی خود کشانده است چرا که از نظر گرافیکی،تجهیزات و … نسبت به نسخه های قبلی خود بسیار پیشرفته تر است. پلیر با بازی کردن این بازی مطمئناً تپش قلب خواهد گرفت چرا که در در شهر های بزرگ سانفرانسیسکو و نیویورک قرار است مسابقه بدهد و با دنیای زیز زمینی مسابقات رالی آشنا شود. با زیباتر شدن این بازی مسلماً زیرپا گذاشتن قانون در آن نیز بیشتر شده است تا جایی که حتی به شما اجازه میدهد تا در کنار مرز های کشور ها به مسابقه بپردازید یا حتی با هوشمند شدن این نسخه شما میاوانید با استفاده از ترافیک که در نقاط شهر ها وجود دارد از دست پلیس ها فرار کنید یا گذرگاه های کوهستانی را با سرعت زیاد خود منهدم کنید. از تمام توضیحات میتوان نتیجه گرفت که هیجان این بازی بسیار بالا هست تا جایی که از سوی کمپانی سازنده تضمین شده است که بازکن دچار تپش قلب خواهد شد در هنگام این بازی. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت 20-20 دانلود کنید و لذت ببرید.

ADMIN بازدید : 554 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Ninja Gaiden 3 XBOX360 دانلود بازی Ninja Gaiden 3 برای XBOX360

|نسخه معتبر COMPLEX|

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

نسخه سوم بازی زیبا و پرطرفدار Ninja Gaiden 3 از سوی شرکت Tecmo برای کنسول محبوب ایکس باکس منتشر شد. بازی زیبا و رزمی که طرفداران زیادی را دارد، بازی را از نظر مبارزات میتوان در رده ی مبارزات شمشیری قرار داد اما با این تفاوت که نسبت به بازی های دیگر هیجان و گرافیگ بالاتری برخوردار است. در نسخه سوم شما شاهد حرکات جدید و دو سلاح جدید هستید که شور و هیجان بازی را چند برابر میکند، تنها فکری که برای گیمر در هنگام بازی به مغز او خطور میکند مبارزه و کشتن است. در بازی شما همانند دو نسخه قبلی یک مرد نقاب دار را با اهداف و انگیزه ی نامشخص هدایت میکنید، جنگی میان بدان و خوبان! این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت 20-20 دانلود کنید و لذت ببرید.  

ADMIN بازدید : 573 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

WWE 12 PS32 دانلود بازی WWE 12 برای PS3

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

قطعا طرفداران کشتی کچ در ایران این بازی را میشناسند. سری بازیهای WWE هر ساله روانه بازار می شوند و به جای اینکه طرفداران بازی را خوشحال کند, بدتر عصبانی میکند. زیرا چند سالی میشود که افت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده است. با خبر تعویض تیم سازنده همه طرفداران امیدوار شدند که شاید این بازی بتواند تغییراتی در بر داشته باشد و بتواند یکی از بهترین ها باشد. چند سال بود شاهد پیشرفت آنچنانی در گرافیک و اللخوصوص گیم پلی این بازی نبودیم و فقط استودیوی Yukes چند کاراکتر را به این بازی اضافه یا کم میکرد. به خاطر همین طرفداران این بازی دلسر و ناراحت شدند. بعد از عرضه شدن بازی All star که گیم پلی سریع و روان بود با گرافیکی جدید نسبت به عرضه نسخه های smack down v.s raw مورد توجه طرفداران قرار گرفت. THQ گفته است که امسال فقط و فقط اسم این بازی تغییر نخواهد کرد و گیم پلی این بازی دچار تغییرات زیادی شده است و گرافیک این بازی هم ارتقاء داده شده است اما بر اساس تصاویر و تریلر این بازی گرافیک این بازی آنچنان هم عوض نشده است. نکته ی بعدی در بازی WWE 12 این است که بالاخره به تماشاگران کنار رینگ اهمیت داده شده و قرار است از لحاظ گرافیکی نسبت به نسخه های پیش تغیراتی مثبت داده شود.این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت 20-20 دانلود کنید و لذت ببرید.


ADMIN بازدید : 356 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Deadliest Warrior Ancient Combat XBOX360 دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360

|نسخه معتبر iMARS|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

بازی زیبا Deadliest Warrior Ancient Combat که براساس مجموعه تلویزیونی اسپایک ساخته شده است یک بازی هیجان انگیز تن به تن است که میتوان گفت در سبک کمبت با اشخاص جدید هست! جنگ های تن به تن در عصر باستان صورت میگیرد و در محل های باستانی است، تمام هیرو ها در بازی از قدرت خاص خود برخوردار هستند و هر یک به نوبه ی خود توانایی های منحصر به فردی دارند که این خود به جذابیت و هیجان بازی می افزاید. بازی این امکان را به پلیر میدهد تا یکی از جنگجویان بزرگ تاریخ را انتخاب کند و با هدایت آن به جنگ با دیگر جنگجویان بپردازد. پلیر با مبارزه و بردن مبارزات به مراحل بالاتر سعود خواهد کرد و مسلماً جنگجوهایی که در مراحل بالاتر در مقابل وی قرار میگیرند از قدرت و توانایی های بالاتری نسبت به جنگجو های قبلی برخوردار هستند، که این امکان بازی را برای پلیر دشوار میکند و تا حدی بازی را از یکنواختی خارج میسازد.


ADMIN بازدید : 439 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Prototype 2 XBOX360 دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360

|نسخه معتبر COMPLEX|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

شما در بازی Prototype نقش یک گروهبان را دارید که همسر و پسر او کشته شده اند و فقط برای شما یک هدف وجود دارد آن هم کشتن الکس مرسر یعنی کسی که در کشته شدن خانواده شما نقش داشته است و برای رسیدن به این هدف شما باید گروهبان را هدایت کنید. تغییر سلاح ها نسبت به نسخه اولیه بازی منجر به هیجان بیشتر در بازی شده است که این خود یک امتیاز است، حرکات،وسایل و …. بیشتری در بازی جای گرفته و اجازه دسترسی به آن ها بیشتر شده است. درگیری با نیرو های آموزش دیده، انسان های تکامل یافته که کار را برای پلیر دشوارتر خواهد کرد یکی از موضوعاتی است که در بازی به آن بسیار توجه شده است و حائز اهمیت است. پرش از ارتفاعات، نابود کردن هوابرد ها، استفاده از سلاح های فوق پیشرفته همه با هم در یک بازی به کار رفته است تا تجربه ایی بی نظیر برای پلیر به وجود آورد.

ADMIN بازدید : 375 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Alvin and the Chipmunks Chipwrecked XBOX360 دانلود بازی Alvin and the Chipmunks Chipwrecked برای XBOX360

|نسخه معتبر iMARS|

|بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد|

رقص و آواز همراه با سنجاب ها، شرکت بازی ساز Majecso نسخه جدید از بازی آلوین و سنجاب ها ارائه بازار کرده است که این بازی همانند نسخه قبل بر برگرفته از قسمت جدید این انیمیشن زیبا و جذاب میباشد. در مهمانی ها،مجالس و ….. هر سه سنجاب برای رقص و آواز هدایت کنید و از بازی لذت ببرید، شما در بازی قادر به دیدن رقص سنجاب ها از نمای بزرگ و نزدیک بر روی صفحه نمایش خود هستید که این خود یک امتیاز نسبت به نسخه قبل محسوب میشود. داستان بازی براساس ماجرای انیمیشن زیبای آن است که شما در تمام بازی باید آوازخوانی و رقص سنجاب ها را هدایت کنید.

ADMIN بازدید : 486 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Fifa Street PS3 دانلود بازی Fifa Street برای PS3

|نسخه معتبر DUPLEX و قابل اجرا بر روی FW 4.01|

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت20-20 دانلود کنید و لذت ببرید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 616
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,970
  • بازدید ماه : 10,028
  • بازدید سال : 57,272
  • بازدید کلی : 1,157,767
  • تبلیغات سمت چپ